⚘️
24_aalb

Altı üstü İstanbul

Bence Daha 17'den daha güzel bir dizi.

Pek izlemem dizi falan ama bu güzel gibi.

Sanki sonradan bu dizi de bozulacak.

Mesaj : 21.06.2026 17:48 tarihinde eklendi
Okur Yorumları Yorum Ekle
Hikayeyi Paylaş
Loading...