Yeni Üyelik
Bölüm

3. Bölüm

@berivandilankocama

Yine aynı rutine başlamış günüm albay postası olan Alinin yanıma gelmesiyle son bulmuş hemen albayın odasına doğru kosturmustum

Üsteğmen Olca Korkmaz Adıyaman emret komutanım

Albay:otur Olca

Hala ayakta ve hazırolda bekliyordum çünkü oturursam faka basacagimida biliyordum (bir keresinde boş bulunup oturmustum ve neredeyse bütün karargahı temizlemistimde 😒)

Albay:bu bir emirdir Olca

albayın konuşmasıyla daldığım düşüncelerden çıktım ve albayı dinlemeye başladım

Albay: biliyorsun Olca uzun zamandır tepegozun peşindeyiz ve yerinide tespit ettik ondan önce ise birçok bilgi öğrenmemiz gerek ve sende gizli bir şekilde yanlarına girmeni ve onlardanmis gibi davranıp bize bilgi vermeni istiyoruz eeee ne diyorsun tabiki kabul edip etmemek sana kalmış

Tabiki bunun öylesine sorulmuş bir soru olduğununda farkındaydım albay da farkındaydı ve bu görevi hiç düşünmeden kabul edeceğimide biliyordu ve öylede oldu çünkü söz konusu vatansa benim için gerisi teferruattır

Ben :tabiki kabul ediyorum komutanım buda bir sorumu izninizle hemen gidip hazırlanıp bir an önce başlamak istiyorum göreve

Tabiki bu arada 7 gururuda görebiliyorum ve buda benim dahada gururlanmamı sağlıyordu

Albay : biliyordum zaten kabul edeceğini deli kız o yüzdende işlemler başlatıldı 2 gün sonra görev başlıyor ve çok dikkatli olmak zorundasın bize tekrar Sağ salim gelmek zorundasın dedi

Konuşmanın bittiğini anlayınca hemen kalktım

Emredersiniz komutanım dedim çıktım zaten veda edecek bi ailem ve arkadaşım olmadığı için rahattım bende son hazırlıklarımı yapmak için islerimi en kısa zamanda bitirmeye gittim

2 GÜN SONRA

Bütün işlerimi bitirmiş hersey hallolmus bir şekilde helikopter pistinde albayın gelmesini bekliyordum albayın gelmesini ile helikoptere binmiş ve geleceğim yere kadar gelmiş helikopterden inmiş ve plana başlamıştım üzerime eski yırtık pirtik kıyafetler giymiş saçımı başımı dağıtmış askerler anamı babamı katletti diye kaniracatik hersey tamdı ve işte plan başlasın yüzümdeki seytani gülümsemeyi silip daha masum bi ifade yerleştirdim ve bağırmaya başladım

Yardım edin yar yar yardım edin as askerler peşimde anama babama kıydılar

İtler hemen başıma üşüştüler ve kollarımdan tuttukları gibi meydana firlattılar

Şerefsiz 1: kimsen sen ne işin vardır burda de hele adın nedir ne oldu

Heval hemen başkanı cagirasin diye konuşmaya başladilar

Adım rojdadir buranın az ilerisindeki köyde yaşarım anamı babamı katlettiler askerler bende kaçıp buraya sığındım anamın babamın intikamını almak isterim diye konuşmaya başladım

Tabi konusmamla şerefsizlerin yüzündeki gülümsemeyi görünce dahada emin oldum çünkü o köye gercekten de saldırı yapılmış ve onlarında asker kılığına girmiş bu itlerin yaptirdigi dahada kesinleşmiş oldu adından başka bir ses geldi

Ve bingo işte tepegoz şerefsizi

Tepegöz :ne olmistir heval buda nedir ne bu gurulti diye zirildamaya başladı

Serefizde olan biteni anltiktan sonra bu salakların belirlediği ve içlerine girmek için bi test yaptırdılar bana ve tabiki geçtim çünkü bir bordo bereli olarak gecmesem bana ayıp olurdu ve tabiki çaktırmadan geçmek bi hayli kolay olmuştu neyse işte zamanlarım öyle veya böyle geçmişti.

2 YIL SONRA

ŞİMDİKİ ZAMAN

Ben anılara dalmış düşünürken tepegozun cagirmasiyla kendime geldim

Tepegoz :rojda gozelim noldi daldın

Şerefsiz bana bu 2 yılda aşık olmsutuda

Ben : yoktir birşey başgan

Dedim ve yanına başladım neyse ki görevim yarın bitiyorda bu aptallardanda kurtuluyordum çünkü yavaş yavas benden şüphelenmeye basliyorlardi nedenmi katledilmiş bir sürü it sürüsü olmamış planlar daha niceleri ve sayamadığım birçok şey

Neyse tepegozun yanina gittikten sonra kendi cadirima geçtim ve sakladigim dosya, belge ve usb leri sakladım kampın etrafına bombaları yerleştirdim ve tekrar çadıra döndüm yarın tepegozude aldıktan sonra kampı havaya uçuracak ve görevimi sonlandiracaktim

YARIN

işte hersey bitmisti tepegoz alınmış kamp patlatilmis bizde helikopterle karargaha iniş yapıyorduk 10 metre kala tepegözu aşağı fırlattım ve bende indim tabi tüm karargahın gözü bizde nedenmi yüzü peçeli ben ve bir adet fırlatmış bi şerefsiz

Hemen albayın karşısına gectim ve temkil vermeya başladım çok özlemiştim be

Olca korkmaz adiyaman görev başarı ile tamamlanmıştır komutanım demiş ve şerefsizi albaya iteklemistim

Albay : Aferin asker şimdi git dinlen temizlen ve belgeleride alıp gel

dedikten sonra birkac kişide gelip tepegözu gelip aldıktan sonra gitmişlerdi

Hemen odama girip duş alıp üniformalarimi üzerime geçirip albayın yanına gidip belgeleri verdikten sonra evime gidip yemek sipariş edip yedikten sonrada uyudum zaten taki telefonum çalana kadar...

YAZARDAN

GÖK AİLESİ

Gök ailesi hala olanları sindirememis bir şekilde koltuklara oturmuş öylece boş bakışlarla etraflarina  bakıyorlar ve akıllarında sadece şu kelimeler geçiyordu

Leyla sizin kızınız değil hastanede karışmış

Herkesin alında farklı düşünceler ve bogusmalar geçiyordu kendini tabiki ilk toplayan evin babası Hamza bey oldu ve oturduğu koltuktan kalkıp hemen hastane ile iletişime geçmiş bağırıp çağırıp olanları öğrenip olcaninda numarasını alarak yüzlerine kapatmislardi

Hamza bey aldığı numara ile hiç vakit kaybetmeden olcayı aramaya başlamıştı  ve telefon çalmaya başlamasıyla o ses duyuldu...