@cinar.1
|
Bölüm 1: Kayıp Fabrikanın Ardındaki Sır
Jack, yıllardır terk edilmiş olan Playtime Co.'nun önünde durmuş, devasa fabrikanın karanlık siluetine bakıyordu. Buraya geri dönme aklının ucundan bile geçmezdi, ama uzun süredir kayıp olan bir arkadaşını aramak için başka bakımı kalmamıştı. Fabrikanın derinliklerinde bir yanlış yanlış bildiğini biliyordu. Eskiden, çocukların en sevdiği oyuncakların yapıldığı yer, şimdi karanlık ve tehlikeli bir labirente dönüşmüştü. Anılar kafasında canlanırken, bir ürperti sırtından
Oyun zamanı
Jac
Fabrikanın içi d
"Bu la
BENCE
İç
Bir
Adımlarını hızlandırarak koridorun derinliklerine ilerlemeye devam etti. Eski ofislere ve üretim hatlarına doğru giderken, duvarlardaki grafitiler dikkat çekti. "Kaç", "Saklan", "O buradaydı." Yazılar, buraya daha önce girenlerin uyarıları görülüyor. Ancak kimden saklanması saklanır. Adeta bir hikayenin içine çekildi; ama bu,
Birden çok aralıklarla yerinde sıçradı. Arkasından gelen metalik gıcırtılar, eski borula
Dönüp g
Peş
Tam pes etmek üz
Jack, o anın sessizliğinde bir
Jack, küçük odada bir süre daha bekledi. Nefesini devrederken, kafasındaki düşünceler birbiriyle karışıyordu. Burada neler olabiliyor? Bu devasa yaratıkların kaynağı ve neden peşindeydi? Oyunlar bitiyor, gerçek tehlike başlıyor. Kapının arkasından gelen adım sesleri azalmış olsa da, Jack
Elin
"Ne?
Jack, daha fazla bilgi almak için sunulan ürünleri dağıtmaya devam etti. Dosyaların birinde, "Deney 06" başlığı altında bazı notlar bulundu. Bu deneyde oyuncakların insan benzeri davranışlarının kazanmasını sağlamak amacıyla yapılmıştı. Deneklerin zihinsel uyumluluğu artırılarak, onlara bilinç kazandırılmıştı. Ancak şartlar geçerliydi. Jack, notların sonunu okuduğunda kan dondu: "Denek kontrol edilemedi, aşırı saldırganlık ve kaos belirtileri gösterildi. Üretim durdurulmalı."
Bir anda bu
Jack, iyi şanslar
Fabrikanın içinde ilerlendi
Bir s
Jack, harita
Yaratık, Jack'in tahmin ettiğinden çok da
Dar ve
Bir sü
Jack, kama
B
Bu olayların engelleri
(2.bölüm pazar saat 15.30 da yayınlanacakdır) |
0% |