Yeni Üyelik
Bölüm

BÖLÜM 6

@ecrinisrannnnnnnn

HELLOO YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM BEN ZAMAN ATLAMAK İSTİYORUM VE ATLICAM DA ÇÜNKÜ AKLIMA BİŞE GELMİYOR YAZIM HATALARI OLABİLİR 🌷

iyi okumalar✨

~1YIL SONRA ~

BÜŞRA'DAN

Saat 9 gibi kalktım Azad halen uyuyordu artık aynı yatakta yatıyorduk bir birimize alışmıştık yataktan kalkıp banyoya gittim eli yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim Azadı uyandırdım oda işlerini halledip aşağı indik kahvaltı hazırdı sofraya oturduk kahvaltı bitince Azadlar işe gitti bende Zeynep'le uğraşıyordum Zeynep beni çok seviyordu ne dense bana anne diyordu Zeliha abla ne kadar kızsada ben pek bişe demiyordum biraz daha Zeynep'le oyun oynuktan sonra Zehra annenin yanına gittim kahve içtik bende akşam çayın yanında yemek için tatlı yaptım sonra gidip odamızı temizledim gün öyle geçti saat 7 olmuştu Aras ile Azad geldi ama eren abi yoktu bi tuhaflık vardı bu adamda sofrayı kurmaya yardım ettim sonra sofraya oturduk yemek yendi çayı üstüne koyduk evde böyle döngü vardı kahvaltı akşam yemeği çay yani tuhaf olan yemekten sonra çay çayda içildi azad çalışma odasına gitti bir kaç belge işi varmış bende Zeyneb i uyuttum sonra odaya geçtim duş aldım picamalarımı giydim yatağa geçtim çok geçmeden azad geldi oda duşa girdi üstünğ giydi uyuduk

Ertesi gün

Uyandım yine gündelik işleri yaptım kahvaltı yapıp erkekler işe gitti Zeliha ablanın demesine göre Eren abi geç gelip erkenden işe gitmiş ben bu adamı gördüğüm günden beri sevmiyorum akşama doğru Azad aradı hazırlar eşyaların hazırla bir kaç günlüğüne İstanbul'a gidicez tatil içinmiş balayına gitmemiştik valizi hazırladım azadın da kıyafetlerini ayarladım azad geldi duş aldı havaalanına gittik uçağa bindik ben uyuya kalmışım azadın uyan demesiyle uyandım gelmiştik ilk defa şehir dışına çıkmıştım uçaktan indikten sonra bir tane özel araç bizi alıp azadın buradaki evine gittik gerçekten çok güzeldi manzarası denize bakıyordu biraz dinlenip yemek yedik azad hadi hazırlan sahile gidelim dedi mutlu olmuştum hazırlandım güzel bir sade akşam yürüşüne uygun bir elbise giydim aşağıya indim araca binip bir sahile gitti çok güzeldi akşam serinliğinde gerçekten çok iyiydi gündüz çok sıcaktı 1saate yakın yürüyüş yaptık sonra bi yerde oturduk mısırcı geçiyordu azad istermisin dedi bende olur dedim yedik ve sonra eve gittik ve uyuduk

Güne yüzüme vuran güneş ile uyandım gerçekten bu ev çok güzeldi eli yüzümü yıkayıp salaş sade güzel bir elbise giydim aşağı inip kahvaltı hazırlıyordum o sıra belimi sarıla iki adet el hissettim ilk bir korktum sonra azad benim korkma dedi bende gülümseyip günaydın dedim oda günaydı güzelim dedi mutlu olmuştum gerçekte artık bu adamı seviyordum sofrayı hazırlayıp yedik azad bugün Galata kulesine gidelimmi dedi olur dedim tamam bir saate çakarız dedi ben tamam dedim üst kata çıkıp duş aldım şort giyecektim gerçekten istanbul çok sıcaktı güzel bir şort kombini yaptım bunları normalde giymiyordum azadın tuhafına gitti hayretsen böylemi giyerdin dedi bende ilk defa giydim dedim oda iyi yaptım hava sıcak yakışmış dedi teşekkür edip biraz makyaj yapıp çıktık geldiğimizde çok kalabalıktı ilk önce güzel bir yerde kahve ve tatlı yiyip içtik sonra gezmeye başladım Galata kulesinin en üs katına çıkmıştık gerçekten çok güzel yerdi bütün istanbul sanki ayaklarımın altında gibiydi akşam 6 ya kadar gezip eve gittik yemek yiyip televizyon izledik ben öyle uyuya kalmışım azad beni yukarı odamıza çıkarmış yatağa yatırıp oda yatmış

Bölüm sonu umarım beğenmişsinizdir yazım hataları olabilir yeni bölüm ya yarın ya da akşam gelir görüşürüzzzzz🌷💗