Yeni Üyelik
Bölüm

BÖLÜM 8

@ecrinisrannnnnnnn

HELLO YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ YAZIM HATALARI OLABİLİR 🌷

iyi okumalar✨

AZAD 'DAN

bugün 1.yılımızdı ve onu için kutlama ayarlamıştım halen Büşra farkında değil ne mutlu bana bu akşam teknede kutlayacağız neyse ben uyandığımda Büşra halen uyuyordu gidip duş aldım kahvaltı hazırladım Büşrayı uyandırdım kahvaltı yaptık saat 5.30 evden çıkmamız gerekiyordu daha çok vardı bende film izleyelim dedim Büşra olur dedi film izledik biraz evi topladık saat 4 dü Büşra'ya hazırlanmasını söyledim nereye gideceğiz dedi yemek yemeye dedim ve odaya gitti

BÜŞRA'DAN

Sabah Azadın uyandırmadı ile uyandım kahvaltı yaptık film izledik evi topladık saat 4 di sanarım azad hadi hazırlan yemeğe gideceğiz dedi bende peki dedim son geçemiz olduğu için bende güzel birşey giymek istedim kırmızı uzun bir elbise yırtmaçlı altınada topuklu giydim saçımı makyajımı yaptım saat 5.30 olmuştu bu arada azad da hazırlanmıştı siyah gömlek ve siyah bir pantolon giymişti çok yakışıklı olmuştu aşağıya inip arabaya bindik deniz kenarına gelmiştik bitane tekneye bindik ama süslenmiş çok güzeldi ve aklıma bugün 1.yılımız olduğu aklıma gelmişti binada konfeti başladı korktum ama çok güzeldi

AZAD 'DAN

evet gelmiştik Büşra çok güzel olmuştu tekne ama büyüktü yat gibi çok güzel gözüküyordu benim düşündüğüm den daha güzel olmuştum benim hayalimde bile böyle birşey yoktu konfeti batalyınca Büşra biraz korktu ama mutlu görünüyordu masaya geçmiştik Büşranın sevdiği yemekleri yaptırmıştım hediye olarak güzel bir kolye seti almıştım aslında aklımada daha pahalı bir hediye vardı ama Büşra bukadar pahalı hediyeleri sevmiyordu bende hem manevi değeri güzel olan birşey almıştım yemek yiyorduk tabii bian danda boğaz turu yapıyorduk yemek bitince Büşra'ya hediyemi verdim ve çok mutlu olmuştu

BÜŞRA'DAN

çok güzel bir gece idi azadın aldığı hediye çok güzeldi yemek ler bitince içkiler geldi aslındın çok içmezdim ama bu akşam çok içmiştim azad da ikimizde sarhoş olduk

YAZAR ANLATIMI

İki genç de sarhoş olmuşlardı bianda dans ediyorlar biandada aralarında yakınlaşma başlamıştı Büşra Azadın dudağına yapışmıştı azad da karşılık verdi ve o gece beraber olmuşlardı sonra uyumuşlardı yarın sabah geri döneceklerdi Büşra ve azda uyanmış ve giyinip eve gitmişlerdi Büşra bavulları hazırlıyordu bu sırada azad duştaydı azad çakınca Büşra girdi ve havala alanına gittiler uçağa bindiler uçaktan inince taksi ile konağa gelediler İstanbul'da gezdikleri yerleri anlattılar gün iki çift için öyle geçmişti

BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR YAZIM HATALARI OLABİLİR BİDAHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZZZ 💖💗