Yeni Üyelik
Bölüm

8. Bölüm

@ecrinnmisimm

Arkamı dönüp baktığımda ayazı gördüm acaba Ece nerdeydi kalbim affet desende beynim affetme diyordu ve affetmicektim Ayaz en son keşke bı dinleseydin be güzelim demişti hala sinirliydim yanına gittim göğsüne vurmaya başladım aynı zamanda gözüm dolmuştu neyi dinlicektim kızmı yoksa erkek diyemi lan kadın geldi gösterdi Ayaz senin çocuğun madem başkasından çocuğun var beni niye zorla tutuyorsun Ayaz'ın da gözü dolmuştu bileklerimi tuttu daha fazla kendisine çekti ve öptü ilk karşılık vermiyordum ama sonra dayanamayıp karşılık verdim sonra napiyorum be ben diyerek Ayaz'ı çok sert bir şekilde ittim sakın dedim sakın birdaha bana dokunme bir metre yakınıma bile girme Ayaz diyip tokat attım mert bile beklemiyordu arkamızdan aval aval bakıyordu ona sonra soracaktım yerimi niye söyledin lan diye ama şuan sırası değildi sonra yanlarından gittim (slayyy ay çok havalıyızzz 💅🏻💅🏻💅🏻) ama nere gidicektim ki bu günlük annemlerin yanına gidicektim yarında Ayaz'ın beni bulamayacağı yurtdışına cikicaktim annemlerin yanına gitmek için taksi tuttum

Annemlere gelmiştim saat geç olduğu için uyanık değillerdi yedek anahtarla eve girdim sessizce odama girdim valizimi hazırladım yarın erkenden gidicektim hazırlayıp yattığımda saat 02.15 di ve benim uçuşum saat 05.40 taydi uyumanın pekte manası yoktu Amerikada kuzenim vardı onlarda kalacaktım bavulumuda alıp sessizce tekrar dışarı çıktım taksi çağırdım 10 dakika sonra taksi geldi öne oturdum radyoda kan ve gül çalıyordu normalde çok severdim ama şuan havamda değildim 04.30 da havaalanına gelmiştik bagajdan bavulumu alıp içeri girdim gerekli işlemleri hallettikten sonra uçağı beklemeye başladım uçağa binmistim kafamı cama yaslayıp düşünmeye başladım

Ayaz'ın gözünden;

Çok sinirliydim Defne yanımdan gittikten sonra bilerek peşinden gitmedim onunda yalnız kalması lazımdı mertle beraber benim eve geçtik hala sinirim geçmemişti Eceyle en son geçen sene görüşmüştük dediği hamilelik mümkünü bile değildi yalan atıyordu bariz ortadaydı ama Defne bilmiyordu bu düşüncelerimden uzaklaştıran Mert oldu abi Defnenin Ece hakkında dedikleri doğrumu dedi ona şaşkın şaşkın baktım mert bile inanmıyordu lan en son geçen sene gördüğüm kadından nasıl çocuğum olsun benim diye bağırmaya başladım mert susmustu biraz daha yanımda durduktan sonra gitti o gittikten sonra alkol aldım kaçıncı sisedeydim hatırlamıyorum en son odadaki vazoyu kırmıştım sonra kendimi yatağa atmıştım diğer türlü kendime zarar vericektim yarın oluncada defneye herşeyi anlatcaktim

Defne'nin gözünden;

Kafam çok doluydu Ayaz ve Ece aklımdan gitmiyordu acaba Ayaz bana ne dicekti çok merak ediyordum ama bananeydi yani en son kafam cama yaşlı uyumustum 16.20 de Amerikaya varmıştım uyanıp kuzenime haber verdigimden benim geleceğimden haberi vardı uçak yavaş yavaş iniş için hazırlanıyordu türbülansa girmiştik sonra yere inmistik valizimi alıp havalimanından çıktım temiz havayı burnuma çektim o sırada biri bana çarptı çarpmasıyla telefonum yere düştü egildigimde bana çarpan çocuğunda egildigini gördüm telefonu bana uzattı ne yazikki ekranı paramparçaydi adam üzgün üzgün bakıyordu sorun yok dedim ama yinede adam telefonun parasını vermişti birkaç saat kimseyi arayamicaktim kafamı kaldirdigimda kuzenimi gördüm ve yanına gittim

Ayaz'ın gözünden;

Sabah uyandığımda Defnenin gidişinden başka bişey hatirlamiyordum kafam çok ağrıyordu ayağa kalktığımda etrafta vazonun camları duruyordu umursamadan aşağı indim ayilmak için kahve yaptım ve Mert'i aradım mert aynı zamanda teknolojiyle uğraşıyordu öyle işlerimi merte yaptırıyorum alo mert Defnenin konumuna baksana dedim hemen abi dedi bı kaç dakka sonra abi gözükmüyor telefonu dedi nasıl dedim bilmiyorum abi ama gözükmüyor dedi kafam daha fazla ağrımaya başlamıştı

Defne'nin gözünden;

Yeni telefon almıştım adamın verdiği parayı da ihtiyaç sahibine vermiştim yeni telefonuma eski hattımı takmıştım kuzenimle eve gelmiştik kuzenim tek yaşıyordu ha bu arada kuzenimin adı Esila Türkiyede doğdu büyüdü ama okumak için Amerika'ya gelmişti oyuzden tekti esilaya herşeyi anlattım o bile keşke dinleseydin diyince pişmanlık duymaya başlamıştım

Ayaz'ın gözünden;

Mert aradı açtığımda abi dedi böyle diyisi pek hayrı alâmet değildi devam et diye mırıldandım tekrar abi dedi kesin boku yemiştim tekrar devam dedim en sonda Defnenin konumu Amerikayi gösteriyor diyince donmustum hareket edemiyordum onun orda ne işi vardı