Yeni Üyelik
Bölüm

1.Bölüm

@k.adriyeguzel

Annemin isteği üzerine annem kocası kocasının oğlu ve ben aynı evde yaşamaya başlicaz (babam öldü)ve annemin kocası farklıbir şehirde yaşıyor ben Eskişehir de oturuyorum annem gil ise İstanbul'da iki gündür bavulumu hazırlıyorum ve bugün akşam uçakla İstanbul'a iniş yapıcam bavullarımı aldım ve dışarı çıktım yol kenarında bir taksi vardı taksici adam müşteri indirdi tam gidecekti ki ben adamı dur durdum "abi havalimanına sürer misin?"dedim "tabiki hanım efendi"dedi yolboyunca hiç ses çıkarmadı havalimanına gelmiştim adama "kaç lira tuttu acaba ?"diye sordum "150 TL hanım efendi"dedi cüzdanımdan çıkardım parayı verdim havalimanına girdim biletimi cıkardım hazır olsun diye sıraya girdim uçağa bindim biletleri verdik 9 saat 25 dakka yolculuk yapacaktım bende uyumaya karar verdim zaten gece uyku tutmamıştı hemen uyuyu verdim

9 saat sonra

Pilot anons etti "sayın yolcular 25 dakka sonra iniş yapacağız"bende daha yeni uyananıyordum uyandım acık mıştım yemek yedim su içtim tuvalete girdim ve zaten 20 dakika olduğu için yerime oturdum indik beni karşılamaya annem kacası ve kocasının oğlu gelmişti ama çocuk başını telefondan kaldırmıyordu annem "yolculuk nasıl geçti kızım"dedi "iyi geçti anne "dedim -annem in kocası yani Yavuz kılıçsoy Türkiye yenin başarılı iş adamlarından adı bilinen birisiydi ve çok zengindi aslında İnci ve annesi Almıla hanım da normalde zengin bir ailedelerdi ama annesi Yavuz beyle tanışıp birbirlerine aşık olunca evlenmişlerdi - malikanenin önüne gelmiştik malikane çok büyük ve çok güzeldi Bukadar büyük olasına şaşırmıstım ama belli etmedim hizmetçiler geldi ve bavullarımı aldı "odanız hazır İnci hanım" dediler "tamam teşekkürler"dedim odama kadar annem eşlik etti bana odama girdim hani şok olmuştum ya şimdi dahcok şok oldum çünkü odam iki katlıydı ve ikinci katta kütüphanesi vardı annem en sevdiğim kitapları toplayıp oraya koymuş odama baya bayıldım galiba günümün çoğunu odamda geçirecem çünkü kitap okumaya bayılıyorum Odam mordu çünkü mor rengini çok seviyorum anneme baktım annem "odanı beğendi mi kızım senin sevdiğin şeylerden yapmaya çalıştım ama ayrı istediğin bişey olursa çekinme söyle hemen yaparız kızım ve ayrıca odana yerleştikten sonra aşağıya salona gel çünkü yavuz seninle bişeyler konuşacak kızım "dedi "anne odam çok güzel olmuş tamam aşağıya gelirim birazdan" dedim annem odadan cıktı bende hemen yerleştim odaya ardından üzerime beyaz rengi bir kazak altıma siyah bir etek giyindim telefonumu aldım ve aşağı salona indim salonda yavuz beyin oğlu annem Yavuz bey vardı ben gelince Yavuz bey gülümsedi "kızım hoşgeldin bu kardeşin Melih senden 1 yaş büyük " dedi ardından tekrar söze girdi "kızım kardeşinle iyi anlaşmanızı istiyoruz ayrıca ehliyetinin olduğunu biliyorum bu yüzden sana ait birtane araba var aşağıda al bakalım bu anahtarı bide buda kredi kartın bu ise ailedeki herkese verdiğimiz 1 milyon TL olan kartın şifrelerini senin koyman gerektiğini düsündüm oyüzden sen koyarsın kızım sakın harcamakta çekinme çünkü artık sende bizim ailemizdensin ve benim kızım sayılırsın hoşgeldin ailemize kızım"dedi bende teşekkürler Yavuz bey ama bunlara gerçekten gerek yok "dedim "olsun kızım al sen lazım olur" dedi bende çok teşekkürler yavuz bey" dedim" kızım bana Yavuz bey demesen baba desen daha iyi olur yada istemezsen davetlerde falan baba dersin biz bizeyken Yavuz abi dersin olmaz mı?"dedi "bende tamam Yavuz abi" dedim -ama budurum pek de hoşuma gitmemişti açık çası- Telefonumu aldım ve odama çıktım odamı iyice keşfettim ardından uyudum.Sabah alarmımın sesiyle uyandım kalkıp banyoya gittim günlük rutinimi yaptım ardından odama geri geçtim üzerime düz siyah crop tarzı bir tişört giyindim altıma siyah üzerinde beyaz çicekler olan fileli bir etek giyindim böyle giyinmemin nedeni kahvaltıdan sonra burada oturan arkadaşlarım vardı onlarla bayadır buluşmamıştık çünkü şehirlerimiz farklıydı şimdi kahvaltıdan sonra onlarla buluşmaya karar verdik . Yemek yemek için aşağıya indim yemek odasındalarmış ama ben oranın nerede olduğunu bilmiyordum hizmetçilerden birini gördüm "merhaba yemek salonu ne tarafta acaba ?" diye sordum "beni takip edin İnci hanım "dedi adımı nerden biliyordu ki aaa ben mi söyledim acaba yok ya söylemedim ki nerden biliyor ki acaba diye içimden düşünürken bir yandanda onu takip ediyordum yemek salonuna girdiğimde herkesin burda olduğunu fark ettim geç kalmıştım ama kimse yemek yemiş gibi görünmüyor yemediler mi ki acabaya diye düşündüm kendi kendime annem Yavuz abinin yanında annemin karşısında Melih vardı Melih'in yanı ve annemin yanı boştu Melih galiba beni ilk defa inceliyordu çünkü geldigim gün yani dün Allah'ım bukadar salak olmayım ya niye böyleyim ben neyse işte beni öyle bi süzdüki azdaha "ne bakıyon bilader "dicektim ona bombastik sayd eye bakışı attıktan sonra yerime oturdum annem "kızım bugün önemli birşey mi varda süslenmişsin "dedi "anne benim süslenmem için önemli bir gün olmasına gerek yok biliyorsun ama arkadaslarımla buluşcam yemekten sonra isterse de gel zaten tanıyorsun "dedim annem benim arkadaşlarımın hepsi ni bilir ve severdi "tamam kızım sençık benim işim var ama sonra bir zaman mutlaka bende gelirim "dedi Yavuz abi "kızım tekmi gitceksin "dedi "evet "dedim "tek gidecek sen seni Melih bıraksın kızım "dedi bende "gerek yok Yavuz abi "dedim "iyi tama sen bilirsin kızım aaa bide şey vardı okullar açılacak biliyorsun 1 haftaya seni kılıçsoy kolejine yazdırmak istiyoruz ister misin sende hem Melih de oraya gidiyor birlikte gelip gidersiniz "dedi " tabiki giderim Yavuz abi sorun yok "dedim kahvaltımı bitirmiştim zaten çok yemek yemeyen bir insanım ayağa kalktım ve odamdan çantamı almaya çıktım çantam beyazdı çünkü çok fazla siyah giyindim gibi hissettim dün Yavuz abinin verdiği arabam la gitmeyi düşünüyordum çünkü kendi arabamı buraya geleceğim için sattım gerek duymam diye düşünmüştüm benim kapıdan çıkmamla birlikte bir tane konumaya benzeyen adam benim arabama doğru gitmeye basladı "merhaba İnci hanım ben Levent sizin şoförünüzüm "dedi bende "tamam Levent bey " dedim arabaya bindim" Levent bey şimdi ben arkadaşlarımın yanına gidiyorum gideceğimiz yer şurası "dedim ve konumu gösterdim "tamam İnci hanım "dedi yarım saatlik bir yolculuk yaptık çünkü gideceğimiz yer karşı yakadaymış restoranın önüne geldiğimizde arabadan indim Levent beyde indi "Levent bey isterseniz siz içeri girmeyin yani bilirsiniz biz kızların konuşacakları olur "dedim ve Levent beyi orada bırakıp restorana girdim restorana gimem le arkadaşımı gördüm bana baktı ve ayağa kalktı bende hemen yanına gittim "naber Selin "dedim "iyi senden naber İnci anlat bakalım yeni evini beğendin mi üvey kardeşim olacak diyordun hemde erkek demiştin yakışıklımıymış? "dedi " valla ne diyim evleri çok güzel odamda arabamda kıyafetlerimde üvey kardeşime gelince bak geldiğim gün başını telefondan ayırmayan çocuk bugün beni iyice süzdü bende gözümle ne bakıyosun bilader dedim nerdeyse yani sonra işte bişey olmadı ama çocuk yavsağa benzi yor bence yani buarada ben kılıçsoy kolejine başlıcak mışım yani Yavuz abi öyle dedi ""Yavuz abi kim kızım "dedi "Yavuz abi benim annemin kocası ama ben ona asla baba demicem çünkü benim birtek babam var ve oda öldü 5 yıl önce " dedim "anladım "dedi biz belirli bir süre daha konusu bışeyler yedik ardından ben kalktım şeklinde kalktı Levent beyin yanına gittim arabaya bindik işimiz bittiği için eve gidelim istedim Levent bey bizi eve götürdü eve gelince üzerime rahat birşeyler giydim ardından kitap okumak istedim ve kütüphane neme girdim okuyacağamım kitabımı seçtim mutfağa indim yiyecek birşeyler daha doğrusu yeşil çay ve yanında meyve falan aldım kütüphaneme gittim bir yandan kitap okudum bir yandan yemek yedim kitap okurken saatin kaç olduğunu fark etmedim annemin beni akşam yemeği için araması sayesinde fark ettim saati hemen kitabımı koydum ve aşağıya indim yemek yedim bu sefer hiç bisey konusmadım banada bir şeyler sormadılar ondan dolayı yemeğimi yedim ve odama gittim şortlu pijama takımlarımdan birini giyindim ve yattım