Yeni Üyelik
Bölüm

4.bölüm

@pinklalalisam

Bugün güne mutlu başladım. Banyoya ilerleyip elimi yüzümü yıkadım. Dişlerimi de fircalayıp dolabıma yöneldim. Altıma lacivert bol paça kumaş pantolon üstüme beyaz uzun kollu badi giydim ( aşağı resmini koydum siz farklı düşünebilirsiniz) saçımı açık bırakıp aşağıya indim.

Günaydın diye bağırarak mutfağa girdim herkes sofrada oturmuş beni bekliyordu.

Annem "günaydın günaydında kızım ne bu enerji" dedi. abimde "ne olucak anca yatıyor enerjimi harcıyor" dedi.

Bende "valla abicim bugün moralimi sen bile bozamazsın" dedim. Herkes bana garipmişim gibi bakıyordu

"ne varya ben hiç mutlu mutlu okuluma gidemez miyim" dedim. Abimde "valla abicim senin okula mutlu gitmen için okulun Son günü olması lazım" dedi. ben dudaklarımı büzüp "aşk olsun abi küstüm sana" dedim. Herkes gülmeye başladı annem "ah sizi deliler ne ara büyüdünüz anlamadım hadi kahvaltınızı edin geç kalıcaksınız" dedi. Hızlıca birşeyler atıştırdım. çantamı alıp ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım. Ceren çoktan beni dışarıda bekliyordu

"günaydın" diyip yanına gittim oda "günaydın kızımda ne bu halin çok neşelisin" dedi. "off ben mutlu olamaz mıyım ne bu bir abim bir sen" dedim "hem senayla sana anlatacaklarım var" dedim "ayy çok merak ediyorum" dedi. Durağa gittiğimizde sena bizi bekliyordu tam zamanında gelmiştik otobüse binip okula geldik gazamiz mübarek olsun diyerek 1. Dersimize girdik 2 saat Dersten sonra molaya çıkmıştık

Okulun kafesine gidip oturduk kızlar dün olanları anlattım

Ceren "kim benim salak abimmi böyle davrandı" dedi

"ayrıca bende diyorum bu dün gece buluşmadan nereye gidiyor erkenden meğer senin peşinden gelmiş" dedi

sena da "ayy sizden olur valla" dedi bende "bilmiyorum kızlar geçen gün imkansız bir sevdam var" dedi

Ceren de "aslında ben bir şey dicem bu abimin imkansız aşk dediği aşkı sedef olabilir" dedi

bunu duymamla yüzüm düştü sena " ama olmayabilirde emin değiliz yani bilmiyoruz pes etme" dedi

Ceren "ayyy evet pes etme aşkım hem size söylemeyi unuttum abimler yarın yazlığa tatile gidiyormuş salı günü geri dönüceklermiş bizde gidelim diye ikna ettim ama birşey daha var sedefte geliyormuş" dedi.

"Offf ben gelmicem dedim senada salak mısın kızım sahayı boş mu bırakıcan" dedi.

biraz düşündükten sonra "mantıklı geliyorum o zaman" dedim. Kızlarda sevinçle onayladıktan sonra son derslere de girip eve geri geldim.

Kapıyı açıp hızlıca eve girdim "ben geldim" dedim Annem "hoşgeldin kızım" dedi "hoşbuldum anne abim nerde" dedim "odasında kızım" dedi.

Hemen odasına girdim abim valiz hazırlıyordu. "Vay vay benden habersiz kaçmak heee yazlığa bende geliyorum" dedim.

Abimde "kızım biz büyükler olarak takılıcaz" dedi bende "Sezgin abi cerene izin vermiş ayrıca senada gelicek" dedim abim "madem ceren geliyor gel bakalım kız yanlız kalmasın" dedi daha sonra kırdığı potu anlamış olucakki "yani kızlar yanlız kalmasın" dedi

bende sevinçle "tabiki abicim bende geleyim kızlar yanlız kalmasın hadi ben kaçar valiz hazırlıcam " dedim koşa koşa odama gittim.

küçük bir çanta alıp içine bir kaç tane iç çamaşırı kısa elbiselerimden eşofman takımı ve bluzlarımdan koydum kişisel eşya olarak diş eşyalarımı ve ped aldım şampuanı ordan alırdım. Valizim hazırdı sadece yarını beklemek vardı.

Dolabıma yönelip Geceliklerimi giydim çok mutluydum heyecandan uyuyamıyorum biraz balkona hava almak için çıktım sandalyeme oturup biraz nefeslendim.

"pişt "diye seslenilmesiyle etrafa baktım en son Sezginin balkonuna baktığımda balkonda sigara içiyordu. Bana göz kirptı. Fısıltıyla ağız hareketleriyle "Uyku tutmadı" dedim. "anladım" der gibi kafa salladı kalbim yerinden çıkacak gibiydi "sen niye uyumadın yarın araba kullanıcaksın" dedim

"senin gibi uyku tutmadı" dedi "uyumaya çalış" dedim "o zaman sende uyumaya çalış" dedi "denerim hadi ben kaçtım" dedim fısıltıyla birşey dedi ama anlamadım el sallayıp içeri geçtim. Kalbim sanki tüm sakinliğini unutmuş gibi atıyordu. Kendimi zorlayarak uykuya daldım

Sabah olduğunda elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fircaladım. Daha sonra dalobıma yöneldim ütüme yolculuk için ayarladım siyah eşofman takımımı giydim. ( aşağıya resmini koydum siz farklı düşünebilirsiniz) saçımıda açık bıraktım artık hazırdım.

Küçük valizimi alıp aşağıya indim. Abimde çoktan hazırlanmış ve aşağı inmişti. Mutfağa ileleyip "Günaydın" diyip masaya oturduk Kahvaltıya başladığımızdan beri annem dikkat edin diye sürekli tembihliyordu. Abim ise bezmiş bir şekilde "tamam anne valla gitmekten vazgeçicem" dedi hepimiz kahkahalara boğulduk kahvaltı bittiğinde valizleri alıp dışarı çıktık.

Cerende çıkmıştı. Ceren yanıma gelip "çook mutluyum " dedi bende "çok mutluyum" dedim "eeee kim hangi arabayla gidiyor" dedim Ceren sessizleşti.

"Ceren ne oldu" dedim "abim sedefi almaya gitti o bizim arabayla gidiyor" dedi. Şimdi gelememe isteğim artmıştı. O sırada mahalleye Sezginin arabası girdi önde yanında ise sarı yelloz sedef vardı.

Dikkatimi bozan Ece ablanın sesiydi senayla yanımıza gelip "günaydın kızlar" dedi bizde cerenle "günaydın heyecandan sizi unuttuk" dedik. Sena ise bakışlariyla takma onları diyordu. Sadece gülümsedim. Herkes toplandığında hangi arabayla kim gidicek diye konuştuk.

Sedef hemen "ayy ben sezginle giderim eski günleri yad ederiz" dedi. Sezgin ise "iyi olur" dedi. Abim ise "Melis ceren ve senada benimle gelir. Emreylede Ece zaten" dedi. Ben bu ikisinin yanlız kalma düşüncesiyle dalmışken Ceren kulağıma "merak etme bunları yanlız bırakmam" dedi. Ortaya "Ben abimlerle gidicem" dedi. Sezgin "benim için farketmez" dedi herkes karar kıldığı için arabalara binip yola koyulduk.

Yolculuk boyunca Sezgin ve sedefin ne konuştuğunu düşünüyordum Allah'tan yanlarında ceren vardı yaklaşık 2 saat sonra mola vermek için benzinkikte durduk.

Bazıları tuvalet ihtiyaçlarını giderirken ceren yanımıza gelip "ayy ben bu yellozu yolucam hep biz eskiden böyleydik şöyleydik kafam şişti yaa" dedi.

Bu biraz içimi rahatlamıştı sena "sezgin abi buraya geliyor" diyince sakin moda döndük Sezgin "napiyosunuz kızlar yolculuk nasıl gidiyor" dedi ben sessiz kalırken sena "iyi gidiyor abi" dedi. bende "kızlar ben arabadayım" diyerek yanlarından ayrıldım.

Herkes toplandıktan sonra tekrardan yola koyulduk birkaç saate varmıştik hava karanlıktı yazlık eve girip şalterleri açtık erkekler valizleri içeri taşıdıktan sonra odalara karar verdik Ece ablayla sedef bir odada ben ceren ve sena bir odaya abim Sezgin ve emre abi bir odaya bölüştükten sonra odalara doğru yola koyulduk kızlarla odamıza baktığımızda ormanlık tarafa Bakıyordu aşırı derecede büyüktü.

Kızlar üstlerini değiştirirken aklıma valizimi almadığım geldi aşağıya inip valizimi aldım merdivenlerden yukarı çıkarıcakken bir el elimi tuttu hızla kim olduğuna bakarken Sezgin olduğunu gördüm "ne oldu Sezgin abi" dedim

"ver valizi ben taşırım" dedi "gerek yok ben taşıyabilirim " dedim oda elimden aldığı gibi yukarı çıkmaya başladı odanın kapısına gelince Sezgine "teşekkürler abi iyi geceler" diyip tam odaya giricekken Sezgin "yine ne yaptım karagözlü" dedi bende "ne yapıcaksın abi yorgunum izninle uyuyucam" dedim.

Valizi elinden alıp odaya daldım. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Kızlara baktığımda ikiside uyumuştu mecbur yarın anlatıcaktım. Valizden geceliklerimi bulup üstümü değiştirdim makyajımı çıkardıktan sonra yatağıma geçip kendimi uykunun kollarına bıraktım