Yeni Üyelik
Bölüm

1. Bölüm

@sumeyye.yrlmz

Alarmın sesine uyanmıştım. Bu gün herşeyden herkesten bu şehirden uzaklaşacaktım. Unutabilecek misin? dedi içimdeki ses.Unutulmazdı.İzler hep kalırdı, ruhunda bedeninde.Ankara'ya atanmıştım, bir sağlıkocağınada çocuk doktoru olarak gidicektim. İlk senemde atanıyordum.21 yaşındaydım.Bazen herşeyi geride bırakmak isteriz ama mutlu olup olmayacağını bilemeyiz. Benim için birşey farketmiyor zaten burdada mutlu değilim. Belki herşey düzelirdi ama ruhumda izler hep kalır.Ben unutursam,içimdeki kız çocuğu asla her gece ağladığımı unutmazdı. Düşencelerimden uzaklaşıp yataktan kaltım. Dün toplamıştım eşyalarımı kendi paramla aldığım şeyleri götürücektim. O adamın haram lokmasını asla elimi sürmem. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra rahat şeyler giydim.Telefonu elime aldığımda saate baktım. 12.36'ydı. 20 dk kalmıştı otobüsün kalkmasına, yakın olduğu için yürüyerek gidicektim.Valizimi alıp sessiz bir şekilde kapıya doğru yürüdüm, uyanmalarını, onların yüzlerini görmek dahi istemediğim için hemen çıkıp gittim bu evden.Derin nefes aldım ve yürümeye başladım...

Kafamı kolumun altına koyup cama yasladım, otobüseten diğer insanlara bakıyordum.Herkesin bir ailesi vardı. Senin olmadığı gibi...Bir kız annesi olduğunu düşündüğüm kişiye sarılıyordu, ayrılırken annesi kızın saçından öpmüştü. Buruk bir tebessümle izledim onları.Annem beni sevmemişti...hiç sarılmamıştı, iteklemişti beni hep, tiksinerek bakıyordu erkek olmadığım için, zaten hep erkek olmadığım için şiddet görüyordum. Anneme gidelim burdan demiştim o ise saçma saçma konuşma kır dizini otur oturduğun yerde , baban ne derse o demişti. Üniversite okumama izin vermemişlerdi. Dinlemedim okudum kendi ayaklarımın üzerinde durmak için okudum.Kendim için ilk defa birşey yapmıştım. Bursum vardı yazın hep çalışıp para biriktirirdim.Zordu ama başarmıştım. Yorgunluk vardı, hayat yormuştu beni.İstanbuldan sonsuza dek ayrılıyordum burda kötü anılarım vardı, buraya gelerek olanları hatırlamakta istemiyorum bir daha da gelmicem zaten. 6 saatlik yol vardı.Otobüs çalışmaya başlayınca kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başladım...

Gitme, kal

Ya da beni de yanına al da kalmayayım

Bir başıma bu diyarda

Sensiz olamam, yapamam

Beni de al yanına

Kokun artık yok buralarda

Duyabilmemin bi' yolu var da

Korkuyorum çok, yitiriyorum aklımı

Derdim çok büyük, anla

Kalbim her teklediği anda heyecan basıyor umudunla

Gelemiyorum sana

Ne yapayım bana bi' anlatın ama çaresi yok daha

Yanıyor, yanıyor, yanıyor içerde

Kanıyor, kanıyor, kanıyor sensiz

Kanıyor, kanıyor, kanıyor kalbim

Gitme, kal

Ya da beni de yanına al da kalmayayım

Bir başıma bu diyarda

Sensiz olamam, yapamam

Benide al yanına...

"Yapma lütfen"diye bağırıyordum. Daha sert vurdu sırtıma kemerle. "O sesini çıkartmıcaksın demedim mi sana kes sesinin daha sert vururum." Dedi babam. Sesizce gözyaşlarımı akıttım çok acıyordu canım beni hep bu odaya kilitlerdi. Çok karanlıktı içerisi duvarlar simsiyah hiç bir yerden ışık gitmiyordu.Bu sefer boynuma yapışıp sıktı. "Okula gitmiceksin bu hafta " Diyip beni boğmaya başladı nefes alamıyordum...

Nefes nefese kalıp gözlerimi araladım. Yine rüya görmüştüm, Normalde fazla uyuyamazdım rüya gördüğüm için.Uyku ilacı kullanıyordum hep. Gözlerimden yaş geliyordu elimle göz yaşlarımı silip telefonu elime alıp saate baktım.3.41 geçiyodu daha yol vardı. Kafamı cama çevirip yolları izlemeye başladım...2 3 kere ara vermiştik yol boyunca şimdi valizimi alıp taksi bekliyordum. Bir tanesi durunca valizimi yereleştirip yolcu koltuğuna geçtim. "Nereye sürüyüm abla " Dedi şöför Gideceğim otelin adını söyleyip yola bakmaya başladım. Telefonum çalmaya başlayınca telefonu alıp açtım. " Merhabalar, Zeynep hanımla mı görüşüyorum? " Dedi telefondaki kadın. "Evet benim" Dedim."Yarın pazartesinden itibaren işe başlayacağınız için aramıştım ben saat 8 de orda olursanız memnün oluruz"dedi.Napim ey sen memnün ol diye mi gitçem sanki. "Tamam" Diyip telefonu kapattım. Saat 8'e geliyordu sabah sabah ne diye aradıysalar neyse. "Abla geldik 200 tl tuttu " Dedi şöför. Paraya verip indim.Şöför valizimi indirip verdi. "Teşekkürler" Diyip otele doğru gittim.4 gün boyunca durup,iş yerine yakın olan ev kiralayıp yerleşecektim. Otelde işlemleri halledip direk odama girip duş aldım. Yüzüme bakım yapıp yatağıma geçip telefondan evlere bakıyordum ama istediğim gibi bulamamıştım. Artık yarın tekrar bakardım.Uyku ilacımı içip derin uykuya daldım.