Normal bir insandım. Hep tek dolaşan, evinden dışarı çıkmayan bir kişi. Ta ki bana o mesaj gelene kadar. Bir kişi bana mesaj atmıştı. Tanımadığım bir kişi. Sahi ya, kimdi ki o kişi?
O gün bir programa katıldım. Ama nereden bilebilirdim ki o programda tanışacağım kişinin hem hayatımı mahvedeceğini, hem de hayatımı güzelleştireceğini?