[ timi ] - Etiketin'de Kitap Listesi
devam ediyor 10a önce güncellendi
KIZIL ELMA
@ebrusuys
Okuma
539
Oy
365
Takip
11
Yorum
22
Bölüm
10
Hayali olan askerliği yapan, sıcacık bir aile olan timi
Ben Asena Atalay
namı diğer Kara Bela
kimisinin komutanı, kimisinin ablası, kimisinin annesi, kimisinin de eceli
Bu zorlu yolda kana kan dişe diş çatıştığım yoldaşlarım, silah arkadaşlarım Şafak timi...
Operasyonda tanıştıkları ve tekrar bir operasyon için bir araya gelen iki yüzbaşı. Bu iki yüzbaşının birbirine olan nefreti bakalım aralarında bir kıvılcım olup aşka dönüşecek mi...
devam ediyor 11a önce güncellendi
İNFİLAK
@sessizkarnaval
Okuma
5
Oy
0
Takip
3
Yorum
1
Bölüm
1
Doğarken katil olmuş, ömrü boyunca doğmamayı dilemiş, babasının isim vermeye bile layık görmediği o kızın içindeki savaşın hikeyesi bu hikaye, içinde yanan Anne özleminin yangını.Bağrına sarıldığı vatan, ve bayrak sevgisi onu ayakta tutan tek şeydi, yangınlarına su serperdi. İnatçılığı gözü karalığı, içinde bastırdığı bütün duyguları o yüzdendi.
"Ben büyüdüm büyüdüm kocaman oldum, büyüdükçe göğsümde atan kalbim bir o kadar küçüldü."
Bu dünyada herkes birbirinin kalbini sökme peşinde, Kalpsiz bir dünyada herkes atan bir kalbe muhtaç ve o kalbi çalmaya hazır.
Kalbimi, kalbimizi korumaya hazır mısınız?
devam ediyor 2y önce güncellendi
RUH TİMİ
@amaris_22
Okuma
245
Oy
21
Takip
31
Yorum
23
Bölüm
5
O, Ruh Tim`inin Ruhsuz komutanıydı.
İki farklı dünya, iki farklı hayat, iki farklı yaşanmışlık.
Kendi iç dünyasındaki savaşla uğraşan ve asla alamayacağı intikamın ateşini yüreğinde besleyen Nevin`in hayatına giren Andaç, Nevin`in kalbinin omuzladığı yüklerin yerini güzel duygulara bırakmasını sağlayabilecek miydi?
"Benim derdim, gayem, ulaşmak isteğim yer farklı. "
"Ulaşmak istediğin yer olmam için başına dert mi olmam gerekiyor?"
Kıdemli Üsteğmen Nevin Ilgaz DİNÇEL
Kıdemli Üsteğmen Andaç ULU
devam ediyor 2y önce güncellendi
Vatan
@kitap_loji
Okuma
235
Oy
16
Takip
38
Yorum
3
Bölüm
5
Herşeyyi yapmiş ve biraz uyumamı söylemişti bende uyumamış sadece tavanı izlemiştim tim arada sırada gelip gittiği için başım şişmişti ve ben yine yemek yiyememiştim tabi doktur ismini unutuğum hayla hatırlamadığım adam bana yemek getirmişti ve yemiştim miğdem yemek fazla almamıştı ama birazda olsa rahatlamıştım 3 serum almıştım tam tamına heryerim uyuşmuş vaziyeteydi ve göreve çıkıcaktık evet yine ama bu sefer dağlara taşlara zerre korkum yoktu ve kendimi toparlamak için 3 serum birden yemek biraz ağır olmuştu üstümdeki abartılı kıyafet hayla vardı 3 serum bitince kalkıp gidicektim