[ aşk ] - Etiketin'de Kitap Listesi
devam ediyor 8dk önce güncellendi AKŞAM ÜSTÜ | Grup Texting
@elvora
Okuma
16.13k
Oy
1.96k
Takip
327
Yorum
1.57k
Bölüm
14
0507*****: 2 paket vanilya, 1 paket kabartma tozu. yazıyor... Siz: Sen de kimsin? 0507*****: Annesi tarafından A101`e zorla yollanan bir gariban. Siz:???
devam ediyor 22dk önce güncellendi KANTER
@oylesineyazarimmis
Okuma
9.02k
Oy
390
Takip
51
Yorum
37
Bölüm
62
Bella, Rusya’dan Türkiye’ye taşınmak zorunda kalan genç bir kızdır. Babasının işi nedeniyle hayatını tamamen geride bırakıp hiç alışık olmadığı bir ülkede sıfırdan bir yaşam kurmaya çalışır. Yeni bir şehir, yabancı insanlar ve bilmediği bir dilin arasında Bella’nın elinde kalan tek şey; içindeki o hiç kaybetmediği neşesi ve insanlara karşı beslediği saf iyiliğidir. Bir süre iş aradıktan sonra, ülkenin en nüfuzlu ve köklü şirketlerinden biri olan Hanoğlu Holding’de medya ve prodüksiyon departmanında çalışma fırsatı bulur. Plazanın koridorları kalabalık, yorucu ve kaotiktir ama Bella her şeye rağmen adapte olmaya çalışır. İnsanlarla kolay iletişim kurar, sürekli gülümser ve kısa sürede enerjisiyle dikkat çekmeye başlar. Fakat işe başladığı ilk günlerden itibaren, o devasa binanın en üst katından alt katlarına kadar adı fısıltıyla anılan birini fark eder. Baran Hanoğlu. Holdingin genç, veliahtı ve mutlak patronu. Sessiz, soğuk ve insanlardan alabildiğine uzak duran bir adam. Kimseyle gereksiz konuşmaz, kimsenin gözünün içine uzun bakmaz. Adımları ağır ve nettir. Katıldığı toplantılarda veya koridorlarda göründüğü anda herkesin tavrı anında değişir. İnsanlar onun yanındayken daha temkinli davranır, seslerini düşürür, hatta bazen korkuyla tamamen susarlar. Bella, Baran’ı ilk başta sadece uzaktan görür. Cam bölmelerin arkasında, holdingin bahçesindeki lüks arabasına binerken, koridorlardan bir gölge gibi geçip giderken… Adamın dışarıdan görünen davranışlarında aslında mantıksız hiçbir şey yoktur. Sadece fazla sakin, fazla mesafeli ve tekinsiz bir otoriteye sahiptir. Ama buna rağmen şirketteki çalışanlar onun hakkında karanlık şeyler söylemeye devam eder: “Psikopat o.” “Gözünün içine sakın bakma, şirkette sadece bir gün dayanamazsın.” “Sinirleri bozuk, geçmişinde çok karanlık bir hikaye var.” “Bir gün öfkesine yenilirse, bu holdingi de içindekileri de yakar.” Bazıları bunu şakayla karışık söylerken, bazıları gerçekten titreyerek konuşur. Ama Bella neye inanması gerektiğini anlayamaz. Çünkü insanların anlattığı o canavar portresiyle, uzaktan gördüğü o yalnız ve derin adam aynı kişi gibi durmuyordur. Günler geçtikçe Bella, elinde olmadan Baran’a daha çok dikkat etmeye başlar. Ve bir sabah, holdingin vizyon projesi olan devasa bir çekim ve lansman ekibi açıklandığında, Bella’nın adı doğrudan en üst yönetimle, yani Baran Hanoğlu ile doğrudan çalışacak özel ekibin içinde okunur. Artık aynı odalarda, aynı projede, onun nefes kestiği o soğuk auranın tam ortasında çalışmak zorundadır. Peki Bella nereden bilebilirdi ki, bu ulaşılmaz patronun aslında dışarıdan göründüğü gibi biri olmadığını? Herkesin korktuğu, arkasından efsaneler uydurduğu Baran Hanoğlu’nun, devasa plazanın ışıkları söndüğünde sakladığı, kimsenin bilmediği 3 büyük sırrı vardı: peki o 3 sır neydi ve Bella bu sırrı öğrenince yaşayabilecek miydi?
devam ediyor 47dk önce güncellendi C kat 305
@kyulaseng
Okuma
19.55k
Oy
1.31k
Takip
166
Yorum
868
Bölüm
101
Başka bir evrende üniversiteli isFad...
devam ediyor 55dk önce güncellendi Yanlış Numara
@wildlilyy
Okuma
256
Oy
22
Takip
8
Yorum
29
Bölüm
8
Bilinmeyen Numara: Limandaki nöbetçileri indirin, kamyonlar girmeden önce kameraları tamamen devre dışı bırakın. Sıkıntı istemiyorum. ​ Lavin: Limandaki nöbetçilere benden birer oralet söyledim, kameralara da el salladık canım. Sıkıntı çıkmaz, rahat ol. Kamyonlar bende. ​ Bilinmeyen Numara: Erdem? Ağzını topla ve işini yap. Kameralar hala açık görünüyor sistemde. Beni delirtme. ​ Lavin: Ah, patron... Kameralar açık çünkü arkada çok güzel bir fon müziği çalıyor, ortamı bozmak istemedim. Hem kamyonların rengi kırmızıysa geçirmiyorum, benim kırmızı takıntım var biliyorsun. ​ Bilinmeyen Numara: Kırmızı takıntısı olan bir Erdem... Çok yaratıcı. Kimsin sen ve Erdem nerede? ​Lavin: Erdem şu an limanda oraletinin dibini sıyırıyor, telsizi de bana bıraktı. Telsiz nöbetçisiyim ben. Telsiz başında kırmızı kamyon bekliyorum. ​ Bilinmeyen Numara: Güzel oyun. Ama kötü haber; Erdem şu an tam karşımda duruyor ve telefonu elinde. Bu gece benimle kimin eğlendiğini bulduğumda, o kırmızı kamyonun arkasına ilk seni bindireceğim.
devam ediyor 2s önce güncellendi Gizli Bağ
@yazar_tuana3
Okuma
222
Oy
36
Takip
7
Yorum
124
Bölüm
10
Efsel & Uras Bizimle bir yolculuğa çıkmaya hazır mısınız? Bu yolculukta onları neler bekliyor hep beraber yaşamaya ne dersiniz? Ressam kızımız ve Asker erkeğimiz ile farklı tutkular farklı sevgiler bu hikayede her şey mevcut o zaman geçelim mi ön izlememize ... ------------------------------- "Uras!" diye yüksek sesle inlemiştim o ise gülerek "Abi demeyi bıraktın mı sonunda Güzelim, adımı o dudaklardan duymak nasıl hissettiriyor bilmek ister misin?" demesi ile sinirlenmiştim ağzıma geleni tekrar söyleyecektim. "Sen bana hiçbir şey hissedemezsin tamam mı?! Bana dediklerini unutma Uras beni küçük kız çocuğu olarak gördüğünü ve başka kadınların hissettirdiklerini yaşatamayacağıma dair sözler mesela tanıdık geldi mi?" O ise daha çok sırıtarak duvara sıkıştırmıştı beni nefesi suratıma vuruyordu ve bu his beni zorluyordu. "Tüm öfkeni aynı bu şekilde yüzüme söyle Efsel. Hepsinin bir açıklaması var zamanımızda var her şeyi anlatacağım ama önce yapmam gereken bir şey var." Demesiyle dudaklarıma kapanan dudaklar oldu... ------------------------------- Onlarla beraber bu ateşte yanmaya hazır mıyız bakalım bizi neler bekliyor hep beraber yaşayacağız...
devam ediyor 2s önce güncellendi Rahiya
@aydanur2
Okuma
37
Oy
3
Takip
1
Yorum
2
Bölüm
4
Gözümü kırpmadan onu izlerken o oturduğu deri koltuğa yaslanmış "Neden en çok geceyi sevdiğimi biliyor musun?"demişti. Benden cevap gelmeyişini bir cevap olarak algılamış olmalı ki tok sesi ile cümlesine devam etmişti. "Bütün günahları tıpkı bir yorgan gibi örter" İçtiği kısmından bardağı tutup yavaşça ayağa kalkmış boy farkımız yüzünden kafamı kaldırmama sebep olmuştu. Tek elini pahalı kumaş pantolonunun cebine yerleştirdi. "Günahlarımı,günahlarımızı" Küçük kız iplerle düğüm yapmayı öğrenmişti. Balonu uçmasın, o da ondan gitmesin diye. Büyüyünce aynı düğümü atmıştı. Bu sefer giden balon değil geçmişin izleriydi.
devam ediyor 2s önce güncellendi Lara Alin | Gerçek Ailem
@_melora_
Okuma
28.04k
Oy
3.43k
Takip
312
Yorum
1.65k
Bölüm
27
Lara Alin… Küçük yaşta kaçırılmış bir kızın, yıllar sonra hiç beklemediği bir anda öz abisinin hayatına geri dönüşünün hikayesi. Duygusal, kırılgan… Ama gerektiğinde kendini savunacak kadar güçlü. Karşılaşma anı geliyor. Onu ilk gördüğünde hiçbir şey hatırlamıyor; Arin ise yıllardır özlemini çektiği kız kardeşine baktığını bilmiyor. Ama aralarındaki bağ, kelimelerden önce geliyor. O anda, yolu öz abisi ve dört yabancıyla kesişiyor: koruyucu bir yüzbaşı abi, duvar gibi duran soğukkanlı, gürültücü ama sıcacık iki abi ve baba gibi duran bir adam. Onların yanında ilk kez güvende hissediyor. İlk kez birinin “korkma, buradayım” deyişine inanıyor.Ve ilk kez “ev” kelimesinin ne demek olduğunu anlıyor. Bu; kaybolmuş bir kızın öz abisini bulma, ailesini tanıma, ve kendi gücünü keşfetme yolculuğu. Lara Alin… Bazen insanı hayata bağlayan, kan bağı değil; kalpten gelen bağlardır.
devam ediyor 2s önce güncellendi SESİZ DÜZEN
@floriasta
Okuma
685
Oy
109
Takip
6
Yorum
52
Bölüm
35
"Herkes susuyordu çünkü gerçek düzeni bozar"
devam ediyor 2s önce güncellendi KİTAPÇI'DAKİ YAKIŞIKLI [Yarı Texting]
@kurdele_asigi
Okuma
717
Oy
112
Takip
38
Yorum
123
Bölüm
6
Kitapçıda karşılaştığım yakışıklı çocuğa yazdım en fazla ne olabilir ki? Erva Dümensiz Gökberk Özer Bu aşk hikayesinde bizimle misiniz?
devam ediyor 2s önce güncellendi Deniz Kıyısındaki Çiçek
@demirhan_asel
Okuma
163.16k
Oy
10.37k
Takip
1.24k
Yorum
17.91k
Bölüm
106
Gerçek ailesini bulan Derin artık sevdayı, dostluğu, ihaneti tadacaktı. Yüreği yanan adam sevdası için her acıyı çekmeye hazırdı. Gerçekleri öğrendiğinde ise yandığı kadar yakacaktı… “Baktım ki sen gelmiyorsun, sevdiğim… O halde ben de senin yanına gelecek her yolu denerim…” Güneşli ve Çiçek Kokulu günler dilerim… *** Hikayede şiddet, küfür, argo gibi tetikleyici unsurlarda içerebilir. Lütfen rahatsız olacak, etkilenecek kişiler okumasın. Hikaye tamamen bana aittir. Kendi hayal gücümün ürünüdür. Olan olaylar yada sözler hepsi benim hayal gücümün ürünüdür. Kapak tasarımı ChatGPT tarafından yapıldı. Kurgunun ismi de yazımı da tamamen şahsıma aittir.
devam ediyor 2s önce güncellendi KALBİN KALBİME ÜSTEĞMEN |Düzenleniyor
@ayzamani
Okuma
49.09k
Oy
3.37k
Takip
452
Yorum
1.49k
Bölüm
29
Bir insan vücudunda 2 tane kalp olur mu? Tıpta olmaz ama benim kalbimde bir üsteğmenin kalbi var ve işin kötüsü ben ne yapacağımı bilmiyorum. Ya o kalbi söküp eline vereceğim ya da içimde taşımaya devam edeceğim... *** Bu kitabın kurgusu tamamen şahsıma ait olup, içinde geçen olaylar, kurumlar ve kuruluşların gerçek hayatla hiçbir bağlantısı yoktur. Başlanma tarihi: 31/08/25
devam ediyor 2s önce güncellendi KAR TANESİ
@yazhisar
Okuma
0
Oy
0
Takip
0
Yorum
0
Bölüm
1
Bir kart iki insan.
devam ediyor 2s önce güncellendi BİR KALBİN BİN BEDELİ ( Berdel)
@trisss
Okuma
14k
Oy
1.48k
Takip
104
Yorum
147
Bölüm
45
Berdel ile evliliğe kurban giden özel harekat polisi İdil Diana Makrou ile Yüzbaşı Asır Kayra Arslanın hikayesi
devam ediyor 3s önce güncellendi Yarım Kalan Sigara [Düzenleniyor]
@bozkurt.pencesi
Okuma
49.48k
Oy
3.8k
Takip
545
Yorum
1.59k
Bölüm
47
"Aynı anda kaç cephede savaşabilir bir adam?" Dağda terörle, köyde aşiretle, evde babasının bıraktığı enkazla... ​Jandarma Uzman Çavuş Emir Kaan Yılmaz, İklim’in adalet savaşında onun en büyük kalkanı oldu. Sözleşmeli başlayan bu evlilikte, sadece bir koca değil; İklim’in hayalleri için onunla ders çalışan bir öğretmen, kardeşleri için bir ömür feda eden bir ağabeydi. ​Ama bir şeyler ters gidiyor... Emir Kaan’ın vakur duruşunun ardında, timinden bile sakladığı o sarsıcı sır ne? Adar’ın karanlık gölgesi üzerlerine çökerken, Emir Kaan bu savaşı tek parça bitirebilecek mi? ​Bazı borçlar kanla, bazı yeminler canla ödenir. ____ Yarım Kalan Sigara isimli ilk kitaptır. Adının, içeriğinin kopyalanması durumunda adli işlem başlatılacaktır.. Yayın tarihi 24.04.2025
devam ediyor 3s önce güncellendi ALTINCI YEMİN
@erlsema
Okuma
1
Oy
0
Takip
0
Yorum
1
Bölüm
2
Gece yarıldı. Kanla mühürlenen altı gölge, ölümden kaçmadı; ölüm onları unuttu. Ve Gökteki Sessiz Olan, bu küstahlığı gördü. Lanet indi. Ne yaşam onların oldu, ne de ölüm. Yürüdüler. Çağlar boyunca yürüdüler. Dokuz nefes doğdu karanlığın rahminden. Sekizi susturuldu. Sekizi toprağa döndü. Sekizi hiç isim taşımadı. Fakat dokuzuncu... Dokuzuncu saklandı. Kanın erişemediği yerde büyüyecek. Külün dokunamadığı göklerin altında yaşayacak. Onu arayacaklar. Onu öldürmek isteyecekler. Onu korumak isteyecekler. Ama hiçbiri kaderi değiştiremeyecek. Çünkü sürgün edilen çocuk, dönmesi gereken gün dönecek. Ve o gün geldiğinde; Eski dünya son nefesini verecek. Tahtlar kül olacak. Yeminler parçalanacak. Ölümsüzler diz çökecek. Çocuk bir kapı açacak. Kapının ardında ne geçmiş olacak, ne de bugün. Orada yeni bir gökyüzü yükselecek. Ve ilk taşı koyan, son kalan evlat olacak. Kan onunla başlayacak. Kan onunla bitecek. Küller arasından yeni bir dünya doğacak.
devam ediyor 3s önce güncellendi DAVA(savcı&asker)
@nurmerveucr
Okuma
10.14k
Oy
875
Takip
95
Yorum
515
Bölüm
35
"Kaça satın aldın özgürlüğümü?" "Babasının kızı olduğum için mi bana bunu yaptın Çakırca?" Gördüğüm kara gözlerde ne bir hüzün ne de bir pişmanlık vardı. Düşündüklerime ters düşecek, haklıdır dedirteceğim bir şeyler sunar diye düşündüm. Fakat dudaklarının sarf ettiği kelimeler kalbimin acısını körüklemekten başka bir şey yapmadı. "Evet." ... Atandığı yerde hain olduğunu kanıtlayıp içeri tıktığı yüzbaşının , gizli bir görevde kocası olduğunu öğrenince ne olacaktı? ❗Dikkat! Kitabın içeriğinde @rgo, tramva ve kuf*r bulunmaktadır, yetişkinlere uygundur, küçük yaşta olanların okuması tercih edilmez. Çalınması durumunda hukukî işlem başlatılacaktır. Tüm hakları bana aittir. `DAVA` kitabındaki hiçbir kurgusal karakter ve olayın gerçekle bir alakası yoktur, hepsi hayal ürünüdür.
devam ediyor 3s önce güncellendi HİS SİZLİK
@begonya.07
Okuma
6
Oy
0
Takip
1
Yorum
0
Bölüm
3
Tim komutan yardımcısı bir üsteğmen olarak askerliğine devam eden Furkan`ın timine yeni biri gelir. Bu kişi ne tam olarak doktor ne de tam olarak askerdir ama yine de başında bordo beresi vardır. Aylar önce geçirdiği bir kaza yüzünden analjezi-acıya duyarsızlık- hastalığına sahip olan ve askerlik mesleğine devam edebilmek için bunu herkesten saklayan Furkan için timine gelen Ceylan bir tehdit mi, bir silah arkadaşı mı, yoksa hayatının anlamı mı? Öğrenmek istiyorsanız kitabıma göz atabilirsiniz. (Olabildiğince İslam`a aykırı içerik bulunmaz.1& üzeri, -asla- yoktur.) *** "Emredin komutanım!" diye hafif bir sesle bağırdım. "Omzuna bak!" deyince başımı askeri bir sertlikle omzuma eğdim ve baktım. "Ne görüyorsun?" dedi yine sert bir şekilde. "İki yıldız komutanım." "İki yıldız hangi rütbe oluyor asker?" dedi ama asker kelimesini yalnızca yüzbaşı kullanırken sevmiyordum çünkü bir nevi ölüm fermanınız gibi bir şeydi. "Üsteğmen, komutanım." "Aferin, şimdi yanındaki hanımefendinin omzuna bak!" Bakışlarımı Ceylan`ın rütbesinin olduğu tarafa çevirdim. "Ne görüyorsun üsteğmenim?" "Komutanım aslında çok da sorun değil-" diyecek oldu Ceylan ama Burak Yüzbaşı delici bakışlarını Ceylan`a çevirerek "Sen karışma!" deyince Ceylan "Emredersiniz komutanım." diyerek sustu. Yüzbaşı da sorusunu yineledi. "Ne görüyorsun üsteğmenim?" "İki yıldız ve altında inca bir çizgi komutanım." "O hangi rütbe oluyor?" "Kıdemli üsteğmen, komutanım." "Hanginizin rütbesi daha yüksek üsteğmenim?" diye sordu yüzbaşım. Yüzbaşının galiba en sevdiği şeylerden biri de birine ceza vermeden önce ona hatasını tane tane söyleterek sürüm sürüm süründürmekti. Kendisine doğrudan söylemedim ama alnımdan akan terler bu işi çok güzel başardığını gösteriyordu. "Ceylan komutanımın, komutanım." "O zaman ne diye sen cevap veriyorsun? Yat yere! Şınav pozisyonu al!"
devam ediyor 3s önce güncellendi Depresyon (Insomnia) Ağabeyimin Arkadaşı
@judgementlane
Okuma
698
Oy
54
Takip
14
Yorum
16
Bölüm
7
Bembeyaz zambakların önüme serildiği, yemyeşil çimlerle kaplı bir bahçede yürüyorum. Arkama bakmıyorum, önümü görmüyorum. Sadece yürüyorum. Çünkü o an ihtiyacım olan şey o. Geçmişime sığınmıyorum, geleceğimin umuduna kapılmıyorum. Bütünüyle ana odaklıyım. Ve o an benden sana yardım etmemi istiyor. Bütün yaşanmışlıklarımızı, anılarımızı çöpe atmamı; sadece basit bir yara bandı olarak kullanılmamı. Peki ya ben? Ben ne istiyorum? Sana gerçekten yardım etmeyi mi? Yoksa hissettiğim günahkar duyguları bu kılıfa uydurup yanında kalabilmeyi mi? K-Pop dünyasının parlak idolü, PRDX grubunun yıldızı Park Seo-jin diğer adıyla Sylus. Ve onun on dokuz yıllık arkadaşı, bir su kadar güzel ve berrak Kim Ha-eun. Yaşanmışlığın üzerlerine bindirdikleri yük, kalplerindeki kor alevi bastıracak mı? Ya da anıların feryadı, ikisini de yakıp küle mi çevirecek? Uyarı! Bu kitap eser miktarda şiddet/cinayet ve çeşitli istismar öğeleri içermektedir. Bu konuda herhangi bir travmanız varsa lütfen es geçiniz. Kitabın tüm hakları, şahsım Judgement Lane`e aittir. Herhangi bir çalıntı durumunda yasal işlem başlatılacaktır.
devam ediyor 3s önce güncellendi Lise zorbam
@ebrar_.sare_kirlan
Okuma
312
Oy
55
Takip
6
Yorum
14
Bölüm
10
Arkadaşlarımızla yeni liseye gidince nerden bilebilirdik zorbalarımızla sevgili olacağımızı
devam ediyor 3s önce güncellendi KÜLLENMİŞ ATEŞ TAZELENİR Mİ ?( aşiret ) +
@yadi7878
Okuma
71
Oy
5
Takip
2
Yorum
2
Bölüm
14
Onu çok severken onu bırakmak . Belki bir seçimdi. Ama yıllarca küllenmiş görünse de bitmeyen ateşti . #Mardin #Töre #aşk #kabus
devam ediyor 3s önce güncellendi Hissiz
@svetlana
Okuma
1.57k
Oy
914
Takip
24
Yorum
1.56k
Bölüm
26
Belki herkesden nefret eden biri vardı, yada birileri. Ama herkes birinden nefret edebilir mi? Belki evet Belki bir lanet Belki de nefret Ama kim doğdu doğalı nefret edilecek kadar günah işlemiş olabilir ki? Deniz Ağcan herkes tarafından nefret edilen bir lise öğrencisidir. Herkesin ona nefret kusmasından bıkar ve hayatına son vermeye karar verir, atlar atlamasına bir çatıdan ama gözlerini tanımadığı üç adamın yanında açar. Bu adamalar ondan nefret etmiyordur hatta biri ona ilgilidir. Hissiz, adı sanı olmayan sarı gözlü eşsiz biri, ama günlerden bir gün Deniz Ağcan nefretinin yapay olduğunu öğrenir, nefreti yapaydır. Kimin yaptığını öğrenince yıkılır, kumar masasına oturmaya karar verir ve ortaya koyabileceği tek bahis hayatıdır. KİTAP ŞARKISI :-: BELKİ ODA ÜZGÜNDÜR (Anıl Emre Daldal) Deniz Ağcan`ın şarkısı ; Güneş - Suçlarlarımdan biri Yağız Eren Karakan`ın şarkısı ; Agoni - Gerçekten
devam ediyor 4s önce güncellendi Baron +1&
@buketg09
Okuma
34.79k
Oy
6.58k
Takip
177
Yorum
586
Bölüm
72
❝ Baron örgütü liderliğinde olan Kamer çetesi İtalya’ya da büyük bir vurgun yaptı. İtalya’da dün sabaha karşı, uyuşturucu kaçakçılığı ve silah ticareti yapılan bir depoda yangın çıktı. FBI ve polis ekiplerinden aldığımız bilgiye göre vurgunu yapan Baron örgütü liderliğinde olan Kamer çetesi olarak bilinmektedir. Kamer çetesi, yapmış olduğu kaçakçılık sonrası depoyu yakmışlardır! Çok sayıda ölü ve yaralı vardır! Kırmızı bültenle aranan Baron kod adlı örgüt ve çete kurucusu, tüm dünya tarafından aranmaktadır. Yaklaşık yedi yıldır aranan Baron’un henüz kimliği tespit edilememiştir. ❞ Bu kurguda geçen kişi ve olaylar tamamen hayal ürünüdür! Gerçekle hiçbir alakası yoktur. Bu kurguda geçen karakter ve kelimeler bir başka kurgudan alınmamıştır. Benzerlikle çalıntıyı karıştırmayın! Fikir şahsıma aittir! Başka kurgulara benzememektedir. Okudukça anlayacaksınız ne demek istediğimi, bunun bilincinde yorum yapmanız rica olunur!
devam ediyor 4s önce güncellendi Tefali mi ?
@fatma_ediz
Okuma
28
Oy
15
Takip
2
Yorum
7
Bölüm
9
Leyla… Ailesinden koparılmış, yıllarca “yuva” hasreti çekmiş bir kızdı. Hayat ona acımasız davransada o, asi ve inatçı ruhuyla her şeyin üstesinden gelmeyi öğrendi. Yıllarca kalbini mühürleyip içindeki kine tutundu. İntikam ateşiyle yanıp tutuşan kalbi, yıllar sonra aynı kişiyle söneceğinden habersizdi. Kaderin onu sürüklediği yerde, bir peri masalında olduğunu sandı. Oysa fark etmeden, gururunun cehennemine adım atıyordu. Ama Leyla şaşırmadı… Çünkü hayat ona çoktan şunu öğretmişti: “Her güzel şeyin bir sonu vardır.” Hilmi… Kendi yaralarına merhem olamazken başkalarını iyileştirmeyi hayatının amacı haline getirmiş bir adam… Yılların yükünü taşımaktan kendi acısını yaşamayı bile unutmuştu. Kalabalıkların içinde büyümüş, yalnızlığı sessizce omuzlamıştı. Mağrur ve ağırbaşlı duruşunun ardında, vicdan azabıyla yaşayan koca bir adam saklıydı. Kederi ellerinin tersiyle itmeye çalışsa da, en büyük darbeyi karanlık geçmişinden yiyecekti. Peki kader, yaraları birbirine benzeyen bu iki insanı tekrar aynı yola neden sürükleyecekti? (TELİF VE KİTAP HAKLARI SAKLIDIR ❗🚫)
devam ediyor 4s önce güncellendi VALEN PROTOKOLÜ
@elizbiryazar
Okuma
29
Oy
10
Takip
1
Yorum
58
Bölüm
10
İhanetlere uğradım, sırtımda ki bıçakların sayısını bile unuttum... Ama aklımda olan tek bir şey vardı. İntikam Hem benim hemde ihanete ve haksızlığa uğrayanların intikam alma zamanı gelmişti.. biz sustukça aynı şeyleri yapmaya devam edeceklerdi ama bu sefer susmak yoktu, kan, göz yaşı, kayıplar, ve en önemlisi intikam vardı..
devam ediyor 4s önce güncellendi Senden nefret ediyorDUM
@ayan14
Okuma
1.08k
Oy
147
Takip
21
Yorum
90
Bölüm
19
Yeni gelen çocukmuş...
Loading...