[ dark ] - Etiketin'de Kitap Listesi
devam ediyor 15s önce güncellendi
YANAN ÖLÜLER
@zeyysey2
Okuma
55
Oy
11
Takip
1
Yorum
3
Bölüm
12
Bazı ölüler yanarak susmazdı. Küllerinin arasından gerçeği fısıldamaya devam ederdi. Ve ben, bu kelimelerin arasında gizli olan umuda inanarak yaşamaya çalışmıştım.
Yıllar önce verilen bir söz.
Sebebi açıklanmayan bir yasak.
Ve kimsenin yüksek sesle dile getirmeye cesaret edemediği bir gerçek.
Ya da bir çok gerçek mi demeliyim?
Babam, neyin peşinde olduğunu söylemeden beni herkesten uzak tutmak istemişti. Ben ise nedenini bilmeden susmayı öğrenmiştim.
Bazı yaşananlar, fark etmeden kaderime karışmıştı ve buna engel olamamıştım.
Günler gelip geçmiş, sırları teker teker gün yüzüne çıkarmaya başlamıştı.
Artık bildiğim tek bir şey vardı.
Zaman, gerçeklerden kaçmak değil, öğrendiğim her gerçekle bir bir savaşmaktı.
devam ediyor 2g önce güncellendi
Sana Rağmen Yaşadım
@yildizyarasi
Okuma
12
Oy
9
Takip
2
Yorum
8
Bölüm
2
Lidya`nın annesi yıllar önce öldü.
Ama bazı insanlar öldükten sonra da gitmez.
Bazı sesler susmaz.
Bazı hesaplar kapanmaz.
Aras bunu bilmiyordu.
Tıpkı Lidya`nın, mezarlıkların bazen insanları ayırmak yerine bir araya getirdiğini bilmediği gibi.
Fakat ikisinin de bilmediği bir şey daha vardı:
Bazı hikâyeler ilk görüşte başlamaz.
İlk çöküşte başlar.
devam ediyor 5g önce güncellendi
Kayıp Dosya
@ilaydaaydn0
Okuma
7
Oy
3
Takip
1
Yorum
1
Bölüm
4
"Bazı mühürler kanla atılır, bazı dosyalar ise ruhunuzu hapseder."
Vespera ve Calyx için altmış günlük kaçış bitti. Anne ve babalarının mezarı üzerine yemin edilen o karanlık, onları yutmak için geri çağırdı. Artık masum değiller; damarlarında uyanan o tekinsiz sızı, artık bir uyarı değil, bir infaz emri.
Vane kuzenleri gölgelerin arasından sıyrıldığında ve Valerius kanının gerçek, lanetli mirası uyandığında; sırlar artık birer hatıra değil, doğru kalbe saplanacak birer hançerdir.
Her şeyin merkezinde tek bir dehşet var: Kayıp Dosya.
O mühür kırıldığında kendine tek bir soru sor: Aynadaki o yabancı yüz hala sana mı ait, yoksa içindeki canavarın ilk zaferi mi?
"Geçmişin gölgeleri, geleceği boğan ilmeklerdir."
devam ediyor 6g önce güncellendi
Rüzgarin getirdigi kiz (yari texting)+1& bulunur
@nisaa451
Okuma
951
Oy
228
Takip
22
Yorum
217
Bölüm
13
Bu evde saçımı kimse okşamamıştı…
Başımı yalnızca dışarıda esen rüzgâr okşamıştı.
Benim için kimse ağlamamıştı bu hayatta;
bir tek yağmur ağlamıştı.
Sanki gökyüzü, içimde biriken her şeyi benden önce fark ediyordu.
Bu dünyada herkes için değersizdim belki ama Allah kimsesizliğimi görüyordu.
O yüzden her üzüldüğümde yağmur yağıyor gibiydi.
Kendimi her yalnız hissettiğimde dışarıda fırtına kopuyordu.
Belki hiçbir fırtına içimde kopandan daha büyük değildi ama ben rüzgârı hep sevmiştim.
Çünkü o, içindekileri saklamıyordu.
Bağırıyor, savruluyor, önüne ne çıkarsa içine çekiyordu.
Ben ise susuyordum.
Bir ezik gibi oturup rüzgârı izliyordum sadece.
Yağmur yağdığında dışarı çıkıp bir daha geri dönmek istemiyordum.
Çünkü orası benim cehennemimdi.
Bir evden çok, ruhumu içine kilitleyen bir hapishaneydi.
Hapisten tek farkı, kapısının açık olmasıydı.
İstersem çıkabiliyordum belki ama her geri dönüşümde tutuklanan bedenim değil, ruhum oluyordu.
Orada hiç huzur yoktu.
Duvarların arasında hep bağırışlar yankılanırdı.
Bir tabak sesi, bir kapı çarpışı, yükselen öfkeli sesler…
İnsan bir süre sonra sessizlikten bile korkmayı öğreniyordu.
Bu yüzden çoğu gece sokaklarda yatıyordum.
Çünkü bazen sokaklar bile bir evden daha güvenli hissettiriyordu insana.
Kaldırım taşları sırtımı acıtıyordu ama en azından kimse kalbimi ezmiyordu.
Soğuk üşütüyordu belki ama içerideki insanlar kadar can yakmıyordu.
Ben karanlıktan değil, insanların içindeki karanlıktan korkmayı öğrenmiştim.
Bazen gece yarısı gökyüzüne bakıp düşünürdüm:
‘Bir insan gerçekten bu kadar unutulabilir miydi?’
Sonra rüzgâr eserdi.
Sanki biri saçlarımı usulca okşuyormuş gibi…
İşte o an anlardım;
dünya beni sevmemiş olabilir ama gökyüzü hâlâ beni duyuyordu.”
devam ediyor 1h önce güncellendi
GECEÖRÜ
@bbussss
Okuma
19
Oy
8
Takip
3
Yorum
1
Bölüm
3
Karanlık, her şeyi örtebilirdi. Ama o gece, iki düşman dünyanın tam ortasında bir kadın, kaderin iplerini kendi elleriyle kesmeye yemin etti.
İntikam, sessizce örülen bir ağdır; ilmek ilmek, sabırla ve buz gibi bir zekayla genişler. O ağın içine sızan hiç kimse, av mı olduğunu yoksa avcıya mı dönüştüğünü asla ayırt edemez.
Şimdi, yeraltının en koyu karanlığında bir düğüm atılıyor. Kan damlayan bir lalenin gölgesinde, geçmişin tüm sırları bu ağa takılmaya mahkûm.
"Herkes fırtınanın getireceği yıkımdan korkar... Bilmezler ki asıl tehlike, fırtınadan sonra gecenin karanlığında sessizce ağını örendir."
devam ediyor 1h önce güncellendi
Ateşin İçindeki Katilim
@nicoleshn
Okuma
14.51k
Oy
1.17k
Takip
212
Yorum
174
Bölüm
23
Gazel Alya Yalaz...
Sıradan bir üniversite öğrencisi, sıradan bir hayat.
En azından öyle sanıyordu.
Ta ki birinin onu izlediğini fark edene kadar.
İki yıldan fazla süredir peşinde olan bir katil, Gazel`e takıntılı hâle geliyor. Ona yaklaşan herkes birer birer ölü bulunurken, Gazel her gün biraz daha köşeye sıkışıyor. Nereye gitse, kimi sevmeye kalksa... gölgeler onun peşini bırakmıyor.
Katil, sadece onu izlemiyor.
Onu "sahipleniyor."
Kim olduğunu bilmiyor. Ne istediğini bilmiyor. Ama bildiği tek şey var:
Bu oyun, artık sadece korkudan ibaret değil.
Bu, Gazel`in hayatta kalma savaşı.
devam ediyor 3h önce güncellendi
~𝒵𝓊̈𝓂𝓇𝓊̈𝒹𝓊̈𝒶𝓃𝓀𝒶~
@nil_olmayan_ay
Okuma
66
Oy
36
Takip
6
Yorum
52
Bölüm
5
2036 yılı.
Üçüncü Yüz isimli bir grup insan ülke yönetimini yasal görünen ancak işin aslında bambaşka olaylar olan bir şekilde ele geçirir.
{}{}{}{}{}{}{}
Ülke adaletsiz ve bencilce yönetilirken, tüm bunlara şahit olan ve sessizliğini bozanlar vardır.
~~~
Sen de onlardan olacak mısın?
Yoksa Zümrüt gibi onlara karşı mı çıkacaksın?
Altay gibi güçlü durabilecek misin?
devam ediyor 3h önce güncellendi
Kurallar Ve Ritim
@morduslerimm_35
Okuma
4
Oy
2
Takip
1
Yorum
2
Bölüm
2
Azra Soydere için dans özgürlüktü.Sahneye çıktığında müzik dışında hiçbir şeyi düşünmüyordu.
Kuralları sevmiyor, kimsenin kontrolü altına girmiyordu.
Kılıç Karaca içinse kontrol her şeydi.
Yeraltı dünyasının en tehlikeli adamlarından biri olan Kılıç, hayatını, kurallarla ve karanlıkla yönetiyordu.
Bu şehirde herkes ondan korkardı.
Azra hariç.
Birinin dünyası ışıklardan oluşuyordu, diğerininki ise karanlıktan.Ama bazı insanlar birbirine denk gelmezdi; çarparlardı.
Azra dans ettikçe Kılıç kontrolünü kaybediyordu.
Kılıç yaklaştıkça Azra geri dönemeyeceği bir dünyanın içine çekiliyordu.
Ve bazı savaşlar silahla başlamazdı. Bir bakış yeterdi...
devam ediyor 3h önce güncellendi
BOLKA
@okyanuss_s
Okuma
1.87k
Oy
180
Takip
49
Yorum
22
Bölüm
7
"Bir daha karşıma çıkmadığından emin ol, Sofinka. Yoksa yemin ederim gördüğün son gözler benimkiler olur.”
Hayatımda gördüğüm en soğuk grilere sahipti. Sanki gözlerinin içinde buzla kaplı bir gece saklıydı. Her bakışı, her dokunuşu bana meydan okuyor; beni karanlığından uzak durmam için uyarıyordu. Ama sözlerinin tam tersine, her seferinde beni kendi dipsizliğine çekmekten asla vazgeçmiyordu.
Onun söyledikleri yıllarca zihnimde dolanıp durdu.Ve bir gün, karanlık sırlarını sakladığı o kuleye gittiğimde kendimi uçurumun kenarında bulmuştum.
O canavardan kurtarmaya çalıştığım o can, hiç tereddüt etmeden beni sırtımdan bıçaklamıştı.
Bir el beni karanlığa ittiğinde gördüğüm son şey onun gri gözleriydi. Belki de haklıydı; onun yoluna çıkarsam göreceğim en son şey onun soğuk grileri olacaktı. Öyle de olmuştu.
Ama bu kez beni öldüren değil, kurtaran taraf gibiydi. Bu kurtuluşun onun sonunu da beraberinde getireceğindense habersizdi.
Gözlerimi tekrar açtığımda ise hafızam susmuştu. Geçmişin tüm izleri, tüm çığlıkları, tüm kanı… hepsi kaybolmuştu.
Ve şimdi…
Zamanında düşmanım olan o adam, karşıma geçip nişanlım olduğunu söylüyordu.
Sanki beni ölümle tehdit eden kendisi değilmiş gibi.
Sanki onu vuran ben değilmişim gibi.
Sanki bu hikâyenin bir sonu yokmuş gibi.
devam ediyor 1a önce güncellendi
SADRA
@yektavaveyla_11
Okuma
596
Oy
110
Takip
4
Yorum
22
Bölüm
15
*Önceki hesabım silindiği için başka bir hesaptan yeniden yazmaya başladım.
★★★
Bir doktor ve onun katilin hikayesi...
"Sadra..." Elindeki küçük neşteri sol elinin parmakları ile çevirerek etrafta yavaş adımlarla dolanıyordu ve bakışlarını elindeki neşterden hiç çekmiyordu.
Aniden olduğu yerde durdu ve bana bakmaya başladı.
"Sadra ne demek biliyorsun, değil mi?"
Hızlıca, biraz da adrenalinin verdiği hızla başımı aşağı yukarı salladım. Bakışlarını bir kaç saniyeliğine bana çevirdi. Bakışlarını tekrar benden çektiğinde elindeki neşteri çevirmeye devam etti.
"Sadra... Asalet demek"
Bana bakmadan söyledikleri ile şaşırmıştım çünkü ismimin anlamını çok az kişi biliyordu ve bu devirde neredeyse hiç kullanılmazdı.
Elindeki neşteri çevirmeye devam ederken gözlerindeki nefret beni buldu. Gözleri gözlerimdeydi. Zaten yüzündeki maskeden dolayı sadece gözlerini görüyordum.
Yemyeşil, koyu yeşil gözleri vardı ve az ışıklı bir ortamda olmamıza rağmen gözlerinin rengi çok belliydi.
Bir anlık cesaretle, "Ne istiyorsun?" Diye sordum.
Bu sefer elindeki neşteri hızla bana doğru fırlattı. Ellerimi hızlıca başıma koyarak başımı eğdim aynı zamanda da başımı başka tarafa çevirmiştim.
"Bunun cevabını zaten biliyorsun!"
Ellerim başımı koruduğu, kollarım gözümün önüne geldiği için hareketlerini ve gözlerini göremiyordum. Öfkeli sesi beni iliklerime kadar titretmişti ama hayır, benden ne istediğini bilmiyordum.
•Bir doktor ve bir katilin hayatı ne kadar normal olabiliyorsa kitap o derece normaldir.
•Sadra isimli yazılan ilk ve tek kurgudur. Çalınması durumunda gereken yerler baş vurulmaktan çekinilmeyecektir.
•Kitabıma bir şans vermenizi tavsiye ederim.
Yazılma tarihi: 19/06/2024
Paylaşılma tarihi: 01/01/2025
(Wattpad`de de mevcuttur.)
İyi günler dilerim🍂🍁🤎
devam ediyor 1a önce güncellendi
Zuhur Ateşi
@erva_atas
Okuma
0
Oy
0
Takip
0
Yorum
0
Bölüm
2
genç bir veliahtın hem ailesinin mirasına Hem de kendi değerlerini keşfetme yolculuğu. Hazal, babasının liderliğindeki gizemli örgütün veliahtı olarak bu görevin getirdiği sorumluluklarla kendi kimliğini bulma mücadelesine girişir . Ancak örgütün içindeki Sırlar ve güç mücadeleleri hazal`ın hem ailesiyle hem de kendisini yüzleşmesine neden olur bu epik yolculuk güç ,sorumluluk ve kimlik arayışının kesim noktasıdır.
tamamlandı 1a önce tamamlandı
PARADOKS
@monsoleil016
Okuma
19.48k
Oy
1.43k
Takip
147
Yorum
176
Bölüm
56
İzge, tutkusu kadar zekâsıyla da öne çıkan genç bir gazeteciydi. Bir haberin peşindeydi. Fakat bir gece, mesafeli ama baş döndürücü bir yabancıyla yolları kesişti. Ve o tek gecenin sabahında, kendini Malta`daki Türk Büyükelçiliği`nde; bir daha hiç karşılaşmayacağını düşündüğü o yabancının karşısında buldu.
İzge için artık geri dönüş yoktu. Her cevapsız soru onu daha da derine çekiyor, her bakış bu adama biraz daha bağlıyordu.
PARADOKS, tutku, tehlike ve iç içe geçmiş sırlarla örülü bir aşk hikâyesi.
🪞
• Dark Romance
• Zorunlu Yakınlık
• Örgüt/Çete
• Yetişkin İçerik
devam ediyor 2a önce güncellendi
Morthalis; Kül ve Gölge
@geceyarisiyildizi
Okuma
108
Oy
70
Takip
4
Yorum
388
Bölüm
9
"Her ruhun bir yansıması vardır. Peki ya seninkinin iki yüzü varsa?"
On sekiz yaşına girdiğinde Kadim Orman’a adım atarsın. Ya ruhunla birleşir gerçekliğini bulursun, ya da bir Hollow olarak benliğini kaybedersin.
Rosaline Margathia Bellatris için bu gece bir seçim değil, bir yıkım. Göğsündeki dinmeyen ağrı ve gölgelerden gelen o fısıltı... İki farklı güç, tek bir kalp kafesinde dövüşüyor.
Ancak karanlığın derinliklerinde, yeşim yeşili gözler pusuda bekliyor. Venomarc yükseliyor ve Morthalis’in bağlarını koparmak için sinsi bir zehir hazırlıyor.
Zehir damara girdi. Ateş yükseliyor. Gölgeler ise hiç bu kadar aç olmamıştı.
"Kendi ruhuna veda etmeye hazır mısın?"
devam ediyor 3a önce güncellendi
Prensmiş
@tilkilerdeguzeldir
Okuma
399
Oy
15
Takip
2
Yorum
30
Bölüm
8
"Bütün kızları alın"
~~~~~~
"OSAMU!"~
~~~~~~
Acı ile yere çakıldım.
~~~~~~
"Sen benden başkasına ait olmazsın. Sadece bana aitsin" dedi kolumu sertçe tutarken, sinsice sırıttım "Emin misin?" dedim , o da aynı şekilde sırıttı "Eminim" dediği gibi kolunu ters çevirdim ve diz çöktürdüm "Bana asla sahip olamazsın, her ne kadar burada üst bir makamda olursan ol , umrumda değil Sakusa Kiyoomi"
~~~~~~
"Seni en başından beri kandırıyordu ama sen bunu göremiyecek kadar saftın güzelim"
~~~~~~
Bu lisede ne olduğu belli değil. Sizde bu gizeme katılmak ister misiniz? :)
devam ediyor 3a önce güncellendi
City of Lies/Yalanlar Şehri
@lizzeyy99
Okuma
14
Oy
7
Takip
0
Yorum
0
Bölüm
8
Kalp atışlarımın yankılanmasını kulaklarımda duyabiliyordum. Beni bekleyen uçağa doğru koşarak yaklaştığımda arkamdan hızla gelen araba ışıkları tenimde karıncalanmalar yaratıyordu ama durmadım. Uçağa kadar koşarken arkama bile bakmadım.
Onu bırakıyordum ve onun bundan haberi bile yoktu. Ben buradan gidip yeni hayatıma yeni bir kimlikle başladığımda artık her şey için çok geç olacaktı. Ona demiştim. Ona beni elinden kaçırırsa bir daha asla bulamayacağını söylemiştim ama o benimle alay etmişti. Kalbimi kırmıştı ve ben de şimdi onun kalbini kıracaktım.
Arkamda bıraktığım şehre son bir kez bakış attım. Heavenhell, gece ışıklarları içerisinde görkemle aydınlanıyordu. Bu şehirde yaşayan herkesin bir sırrı vardı.
Şehirin kendisinin bile..
Ve benimde sırlarım var, ne de olsa bazen en tehlikeli sırlar, en güzel şehirlerin altında gömülüdür...