[ bilinmeyen ] - Etiketin'de Kitap Listesi
devam ediyor 4s önce güncellendi aramızdaki katil
@mustafa2002
Okuma
1
Oy
1
Takip
0
Yorum
3
Bölüm
2
gizemli kişi : bu parti ben bitti demeden asla bitmeyecek. gizemli kişi : asıl olay daha yeni başlıyor. gizemli kişi : bu partide başka kimse ölmeden, tüm herkes dediklerimi yapacaktır. gizemli kişi : parti başlasın o zaman .
devam ediyor 1g önce güncellendi Helva| yarı texting
@sevvalzade_
Okuma
5.09k
Oy
819
Takip
36
Yorum
39
Bölüm
32
Siz: simdi benim canım helva cekse Siz: benim icin ölür müsün Siz: yoksa yok mu Baran: Ne anlatıyosun bilader Siz: cevap ver Siz: ölür müsün Siz: yoksa yok mu wattpadde yayımlıyorum orada daha özenli halde yazılar olsun görseller olsun 600k olduk wattyde sizde gelin watty: sevvalzade_
devam ediyor 2g önce güncellendi Son Deneme Bükücü | Yarı Texting
@perdidoentisara
Okuma
5.4k
Oy
540
Takip
148
Yorum
133
Bölüm
20
yksyisktimoldu: Aq yksyisktimoldu: Bıktım lan senden. yksyisktimoldu: Her denemede birinci olma amk yksyisktimoldu: Senin yüzünden tüm çalışma hevesim kaçtı artık. yksyisktimoldu: Her denemede de birinci olamazsın ya yksyisktimoldu: Doğru söyle lan soruları mı çalıyorsun puşt yksyisktimoldu: Sen birinci olacak kadar zeki değilsin yksyisktimoldu: Hayır madem zekisin neden iyi sınıfta değilsin aq yksyisktimoldu: Açıklama yap lan son deneme bükücü
devam ediyor 2g önce güncellendi ÇİKOLATA KADAR AŞK: yarı texting
@raabiiscee
Okuma
1.95k
Oy
375
Takip
30
Yorum
353
Bölüm
27
17 yaşında ki Nehir YKS senesinde ki bir öğrenci olarak kendini derslere kapatmış kalbini de hayatına zarar vermemesi adına çikolataya kaptırmıştı. Biraz da İnstagram var tabi. Okulunda ki popülerliği sayesinde instagram da tanınan Nehir’in hayatı ev-okul ve instagram arasında gidip geliyordu. Ta ki o güne kadar… Bir anda yabancı numaradan aldığı mesajla çakılan Nehir’in önünde iki seçenek vardı. Ya her zamanki gibi hemen abisine koşacaktı bu duruma karşı. Ya da bu sefer kendi çözecekti bu durumu… 05*********: Çikolata güzeli, istediğin kadar görüldü at mesajlarıma. Sen bana cevap verene kadar pes etmeyeceğim. *Bu kişiyi engellediniz*
devam ediyor 5g önce güncellendi Bize Kalan [Texting]
@ms_karin
Okuma
23
Oy
4
Takip
2
Yorum
0
Bölüm
3
Hayatta tutunacak bir dalın kalmadığını düşündüğün anlarda, yanlış bir numaraya gönderilen bir mesaj bile seni hayata bağlayabilir. >Kim olduğumu değil, kimsem olmadığını bil istiyorum. 🍂🤎 > İsmim Safir Alp. Memnun oldum Ahera.
devam ediyor 4g önce güncellendi KÜLLENMİŞ ATEŞ TAZELENİR Mİ ?( aşiret )
@yadi7878
Okuma
19
Oy
4
Takip
1
Yorum
2
Bölüm
10
Onu çok severken onu bırakmak . Belki bir seçimdi. Ama yıllarca küllenmiş görünse de bitmeyen ateşti . #Mardin #Töre #aşk #kabus
devam ediyor 1h önce güncellendi KORKAK |yarı texting
@princess_ena
Okuma
43
Oy
7
Takip
4
Yorum
4
Bölüm
6
05...: Ama sen bana bakıyorsun da, beni görmüyorsun ki...
devam ediyor 1h önce güncellendi Tiramisu mu? Ben mi?
@kaderimis23
Okuma
850
Oy
80
Takip
15
Yorum
30
Bölüm
19
Canı sadece tiramisu çekmişti tek isteği tiramisuydu ama başına neler geleceğini o da bilmiyordu.
devam ediyor 1h önce güncellendi ÖYLE OLSUN (Texting)
@gunes16hayal
Okuma
1.95k
Oy
173
Takip
27
Yorum
10
Bölüm
25
Neşem: Beni kendine aşık ettin ve sonra da çekip gittin Neşem: Ben bunu hak etmedim Neşem: Senden nefret ediyorum Neşem yazıyor... Neşem çevrimiçi Neşem yazıyor... Neşem: Seni özledim Atlas Neşem: Nefret falan da edemiyorum zaten Neşem: Sadece seni seviyorum Neşem: Geri dönsen olmaz mı?
devam ediyor 2h önce güncellendi Ejder Kalbi
@maskeliyaazar
Okuma
117
Oy
41
Takip
1
Yorum
7
Bölüm
18
"Söz veriyorum kardeşim, söz veriyorum ikizim, söz veriyorum sevgilim, söz veriyorum küçüklüğüm ve söz veriyorum her şeyim... Sana yeminim olsun ki, intikamını alacağım! Toprağı ıslatan her bir damla kanın için toprağı kana doyuracağım. Yemin ederim bunu yapacağım!"
devam ediyor 3h önce güncellendi HUZUR APARTMANI
@yazarlemasaye
Okuma
1.4k
Oy
245
Takip
14
Yorum
2
Bölüm
41
05** *** 03 02 Yeter ya 05** *** 03 02 Dayanamıyorum artık 05** *** 03 02 Seni çok seviyoeum 05** *** 03 02 Seviyorum ne kelime 05** *** 03 02 Deli gibi aşığım 05** *** 03 02 3 yıldır 05** *** 03 02 Seni ilk gördüğümden beri 05** *** 03 02 Sne o okula adımını attığından beri 05** *** 03 02 Ama sana kim olduğumu söyleyemeyeceğim 05** *** 03 02 Eğer reddedilecelsen kim olduğumu bilmeden reddedileyim ~~~~~~ 05** *** 03 02 Tamam haklısın ama beni de anla eğer sevmezsen karşına çıkmam eğer azıcık bile seversen çıkarım karşına derim ki 05** *** 03 02 SENİ SEVİYORUM HAYATIMIN SÜSÜ OLUR MUSUN ~~~~~~ Peki Aysun, gizemli anonimin, Hayatının Süsü mü olacaktı yoksa kalbindeki yarası mı?
devam ediyor 1a önce güncellendi Motorcu'm - texting -
@nxyy_q
Okuma
51
Oy
14
Takip
19
Yorum
3
Bölüm
3
Bazı insanlar sabah uyanır ama aslında hiçbir zaman gerçekten başlamazlar. Gün sadece devam eder, onlar da onun içinde sürüklenir. Onun hayatı da böyleydi… hızın, gürültünün ve motor sesinin içinde bile aslında sessiz bir boşluk vardı. Ta ki bilinmeyen bir numaradan gelen tek bir mesaj, her şeyi yerinden oynatana kadar. Başta önemsemedi. Yanlışlık olduğunu düşündü. Belki basit bir hata, belki anlamsız bir şaka. Ama mesajlar devam ettikçe, bu durum bir tesadüf olmaktan çıktı. “Bu soruyu sormanı istememiştim.” O andan sonra telefon sadece bir araç olmaktan çıktı. Zihninin içine açılan bir kapıya dönüştü. Bir yanda hız, yarışlar ve kontrol edebildiği tek şey olan motoru… Diğer yanda kimliği belirsiz bir ses, onun kontrol edemediği her şeye dokunuyordu. Ve en korkutucu olan şey şuydu: Bu ses onu tanıyordu. Belki de düşündüğünden daha yakından. Bazen en büyük soru “kim?” değildir. Bazen asıl soru, “beni nereden biliyor?”dur.
devam ediyor 1a önce güncellendi Komşu Komşu Hu Hu (TEXTİNG)
@umutyooookkk
Okuma
2.68k
Oy
441
Takip
69
Yorum
301
Bölüm
12
Ve her şey… benim attığım o ilk mesajla başladı: "Komşu Komşu Hu Hu…" Her masal kötü cadının lanetiyle başlamaz. Bazıları bir prenses tarafından yazılır ve sonsuzluğa kadar yaşar. Fakat bu masalda her şey tek bir şeye bağlı: Önce prens, prensesi hatırlamalı... · · ─ ·𖥸· ─ · · O küçük mesaj, yıllardır kalbimin bir köşesinde bekleyen heyecanı uyandırdı. Küçükken yalnızca arkadaşım olan Miraç’la yollarımız ayrı düşmüştü; ama işte şimdi, hayatımın en tatlı karmaşası olarak geri dönmüştü. Her bakışı, her sessiz mesajı kalbimi hızla çarptırıyor, hem gülümsetiyor hem de içimdeki heyecanı kabartıyordu. Kim derdi ki “hu hu” ile başlayan bir mesaj, yılların özlemini ve gençliğin bütün renklerini tekrar getirecek? Ve ben, her anında hem neşeyi hem de kalp çarpıntısını hissederek, bu hikâyeye adım attım.
devam ediyor 5g önce güncellendi Tam Bir Fiyasko -Texting-
@esrayanar
Okuma
1.26k
Oy
143
Takip
17
Yorum
293
Bölüm
31
`Foggy`e hoş geldin, merhaba demeyecek misin?` Her şey böyle başlamıştı. •∆• Alıntılar 👇🏻 "Zorunda değilim Kandemir. Duydun mu, zorunda değilim! Az önce sen söyledin, ne istersem onu yapabilirim. Şimdi burdan defolup gidiyorum. Sen de ister gelirsin, ister kalırsın." "Hiçbir yere gitmiyorsun, Ömür. Beni zor kullanmak zorunda bırakma. Bu senin görevin, Kılıç`ın görevi. Bir kere buraya girdiysen maç bitene kadar çıkamazsın. Anladın mı?" "Sikeyim Kılıç`ı!" Kolunun karnıma bıraktığı ağırlıktan kaçmaya çalışıyordum ama milim kıpırdamama izin vermiyordu. "Kara gözlerini de sikeyim!" Duraksadı. Ben de duraksadım. Neden böyle bir şey dediğimi bilmiyordum ama daha onunla tanışalı saatler olmuşken sanki yıllardır aklımın içinde gezinip duruyormuş gibi hissediyordum. Bu yüzden ona karşı bir filtrem yoktu. Şaşkınlıktan açık kalan ağzımı eğlence pırıltıları taşıyan gözlerinin dudaklarıma düşüşü nefesimi kestiğinde fark ettim. Dudaklarımda olan bakışlarını gözlerime çevirip yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Ben kimdim, o kimdi, şu an burda ne yapıyorduk unutmuştum. "Nesi varmış kara gözlerimin? Hım?" Konuşuyordu, görüyordum ama algılama işinde sıkıntı yaşıyordum şu an. Fısıltıyla sordum. "Ne?" "Diyorum ki, nesi varmış gözlerimin? Ah pardon, kara gözlerimin." •∆• kandemir: Yarından itibaren Foggy`e daha sık gelip gitmeye başlasan iyi edersin. Maçlarımı takip edecek, analiz yapacaksın. kandemir: Zaten sana dövüş öğreteceğim bilgisi çoktan amcana gitmiştir, onu da aradan çıkartırız. omurdilaygocmen: Ben ne anlarım dövüşten be? Analiz yapacaksın diyor bana. omurdilaygocmen: İstersen hakemlik de yapayım? He? omurdilaygocmen: Sanki görmedin tanıştığımız gün kaçıp gitmek istedim maç sırasında.
tamamlandı 2a önce tamamlandı Offline Aşıklar /Texding
@yalnizbirmimoza
Okuma
10.37k
Oy
831
Takip
50
Yorum
773
Bölüm
45
Doğa, sahnelerin ışığında parlamak isteyen bir oyuncu adayı. Yalın ise kodların içinde kaybolmuş bir bilgisayar mühendisi. İkisi de bambaşka dünyaların insanı. Ama bir mesaj her şeyi değiştiriyor... Bir gece, Doğa ve en yakın arkadaşı Beril, eğlenmek için dışarı çıktıklarında kendilerini beklenmedik bir durumun içinde bulurlar. Yaşanan olayların ardından Doğa, hayatını altüst edecek bir şantajla karşı karşıya kalır. Çaresiz kalan Beril, okulda "zorlukları çözme konusunda efsane" olan birinden bahseder: Yalın. Ve Doğa, belki de hayatının en garip mesajını atarak ondan yardım istemek zorunda kalır. Yalın`ın dünyası kodlardan ibaretken, Doğa`nın gelişiyle her şey değişmeye başlar. Birbirine tamamen zıt iki insan, bir hatayla başlayan sohbet, istemeden dahil olunan bir plan ve bolca eğlence... Bazen yanlış mesaj, doğru kişiye gider. Ve bazen en büyük kaos, en güzel hikâyeyi başlatır.
devam ediyor 2a önce güncellendi Kötü Kızlar aşık olmaz.
@rahelinmahzeni
Okuma
14.28k
Oy
1.14k
Takip
184
Yorum
214
Bölüm
23
Okulun zorba ve kötü kızı olarak bilinen Ilgın Kayra Şensoy bir gün anonim bir hesaptan tehtid içerikli mesajlar alır, kendisinin bile hatırlamak istemediği sırları tek tek önüne serilirken ona yardımcı olan okulun inek öğrencisi ve sahte sevgilisi Mert Aras Aksoy`dan başkası değildir.
devam ediyor 3a önce güncellendi Bilinmeyen Numaram x PATRONUM Texting
@sckaleminden
Okuma
2.97k
Oy
151
Takip
43
Yorum
72
Bölüm
9
Günlerdir adını bile bilmeden arsızca şeyler konuştuğum kişinin, yanında çalışacağım patronum olacağını bende düşünmemiştim. Not !!! kitap yetişkinler içindir.
devam ediyor 3a önce güncellendi DÜĞÜN MESAJCISI | TEXTİNG
@gunduzun.ofkesi
Okuma
256
Oy
43
Takip
10
Yorum
27
Bölüm
5
Siz: Selamın aleyküm kurt bakışlım. KURT BAKIŞLIM 🐺: Kurt bakışlım? Siz: Selam vermek sünnet, almak farz günahkar seni. KURT BAKIŞLIM 🐺: Aleyküm selam bacım. Siz: Sağol kirvem eksik olma. Biz diyoruz kurt bakışlım, siz diyorsunuz bacım. Oldu mu hiç böyle? KURT BAKIŞLIM 🐺: Numaramı nereden buldunuz çok merak ediyorum. Siz: Annemin teyzesinin görümcesinin eltisinden.
devam ediyor 3a önce güncellendi Esir Kalpler
@miadiye1yazarr
Okuma
4.56k
Oy
353
Takip
55
Yorum
85
Bölüm
20
Lavinia sevdiği çocuğa fake hesap açıp anonim olarak yazar, Kayra da anonime ilgi duymasıyla kim olduğunu araştırır ve Lavinia`yı bulur... •••••• Hayatım sevdiğim çocuğa anonim olarak yazmamla değişti. Ama iyi ki. İyi ki yazmışım. •••••• "Ben Lavinia anlamı "ölüm çiçeği" olan" •••••• !Bu kitabın şarkısı *Emre Fel-Senden güzeli mi var-*! Lavinia Soyder & Kayra Kara Başlangıç tarihi: 22/04/24 Bitiş tarihi: ?
devam ediyor 3a önce güncellendi Pamuk şekeri🍬
@hayalperesbirii61
Okuma
3.75k
Oy
400
Takip
94
Yorum
199
Bölüm
25
Bay Bilinmeyen: Uzaktan seviyorum seni, kokunu alamadan, boynuna sarılamadan,yüzüne dokunamadan,sadece seviyorum... Pamuk şekeri: Hep böyle şeyler mi yazacaksın Bay Bilinmeyen:Hislerimi ancak böyle belli edebiliyorum Pamuk şekeri: Kimsin bay bilinmeyen Bay bilinmeyen : Kim olduğumu bilmeden de beni sevebilir misin pamuk şekerim? Bilinmeyenin kim oldugunu hep beraber okuyarak öğrenelim ister misiniz ??
devam ediyor 4a önce güncellendi Mesele-i Dershane (Yarı Texting)
@nanasworld
Okuma
10.26k
Oy
1.7k
Takip
81
Yorum
709
Bölüm
32
0536...: Naber kaybedenler güzeli? 0536...: Özdebir de yine batırmışsın 0536...: Bir ara gelde ders verelim sana bu engin bilgimizle *Kaybedenler güzeli çevrimiçi 02.16* Siz: ?? Siz: Dalga mı geçiyon aq Siz: Bi s*ktir yaa
devam ediyor 4a önce güncellendi Numara "Bir Akdeniz hikayesi "
@zeyneppsyar
Okuma
20
Oy
8
Takip
2
Yorum
2
Bölüm
3
Herkesin bi hikayesi vardır. Bu da benim hikayem bizim hikayemiz. Hatalarimizla yanlışlarımızla doğrularımızla bizi biz yapan hikayelerimiz. Bazen bana kızıcak bazen yediğim kazıklara üzüleceksiniz. Bazen benim yanımda bazense karşımda duracaksıniz hatalarıma kızıcak sinirleneceksiniz ama içinizden bi parça bulacağınıza eminim. Size bir Akdeniz gencinin hikayesi anlatacağım. Kendimi geliştirip size daha iyi anlatabilmem için yorumlarınıza, oylarınıza, desteğinize ihtiyacım var.
devam ediyor 4a önce güncellendi Bilinmeyen Numara(texting)
@berf1nnn_12
Okuma
106
Oy
19
Takip
11
Yorum
10
Bölüm
3
Canı sıkıldığı için numara sallayan Nehir yıllardır ona takıntılı olan adamın numarası olduğunu bilmiyodur.
devam ediyor 4a önce güncellendi Abimin Arkadaşı Texting
@sevipgidenbirisiii
Okuma
925.49k
Oy
31.37k
Takip
3.56k
Yorum
4.33k
Bölüm
125
Kitabın telif hakları bana aittir. Kopyalanması halinda dava açarım. Bilginize. Baştan söyliyeyim. 40.bölüme kadar texting sonra düz yazı. Bunu bilerek okuyun. Sonrasında olumsuz inceleme bırakmayın lütfen. Sıradan bir abi- kardeş ilişkisinden aşka ilerleyen bir tutku. En fazla ne olabilir ki? Sizi içeriye bekliyoruz. Alaz Kara: Giymişsin kısacık elbiseyi.(00:07) Baldırlar çırılçıplak meydanda.(00:08) Göğüsler açıkta(00:08) Sonra niye sinirlerin zıpladı diyorsun.(00:09) Al işte sana asıl nedenlerini yukarıda sıraladım.(00:10) Siz: Sen beni mi süzdün?(00:10) Alaz Kara: Ben seni niye süzeyim kızım?(00:11) Kendine gel.(00:11) Kendin çırılçıplak giyiniyorsun.(00:11) Sonra tüm suç Alazın oluyor.(00:12) Yok öyle yağma.(00:13) Böyle yaparak mahallelinin de ağzına laf verdiğinin farkında mısın?(00:14) İster istemez insanın gözü kayıyor yani.(00:15) Bilerek yaptığım bir durum değil.(00:16) Siz: Giydiğim kıyafet gayet zevkliydi bir kere.(00:17) Sen modadan ne anlarsın ki.(00:18) Ayrıca mahalle ne düşünürse düşünsün.(00:19) Alaz Kara: Dediğim dedik çaldığım düdük.(00:19) Kendi bildiğimi okumaya devam edeceğim diyorsun yani.(00:20)
tamamlandı 4a önce tamamlandı Ayrılsak Ölürüz Biz Texting
@sevipgidenbirisiii
Okuma
32.95k
Oy
1.25k
Takip
250
Yorum
209
Bölüm
41
Yaren, Komutan Akın`ı mesleği yüzünden bırakır. Yaren bu duruma daha sonradan pişman olsa da geri dönmek ister. Ve Akın` a mesaj atar. Devamını hadi gelin birlikte okuyalım. Siz: Ayrılsak ölürüz biz. Siz: Bir bedende bütünüz biz. Siz: Ellerde ölürüz biz. Siz: Yok dokunduğun her yerim acıyor şimdi. Siz: Gidemezsin ki, gidemezsin ki. Siz: Biliyorum deli gibi sevdin. Siz: Ayrılalım artık diyemezsin ki, diyemezsin ki. 053**: Sen kendin gitmeyi tercih ettin. 053**: Ben her şeye rağmen sana kal dedim. Siz: Hatırlar mısın? Siz: Bu şarkı bizim şarkımızdı. Siz: Senden sonra bir daha bu şarkıyı dinleyemedim. Siz: Dinlemeyi geç. Siz: Şarkıyı duyduğumda seni hatırlamamak için kuytu köşe bir yere geçip ağlıyordum. 053**: Sahi, söylesene. 053**: Ağlamak unutmak için çözüm niteliğinde mi? 053**: Eğer öyleyse gittiğinde benim senin için döktüğüm gözyaşları neydi?
Loading...