[ romantizim ] - Etiketin'de Kitap Listesi
devam ediyor 13s önce güncellendi
Yak Bi Sigara | Yarı Texting (Artı On Sekiz)
@lyrdaas
Okuma
37.22k
Oy
2.06k
Takip
182
Yorum
918
Bölüm
66
Bir çakmak meselesiydi onların ki.
Bir çakmak istemekle başladı her şey.
Bir aşkla devam etti.
Bir çakmakla başlayan bu hikâye,
incitmeden seven bir erkekle,
sevilmeye alışık olmayan bir kızın hikâyesi.
Ve bu hikâyede, sevilmek incitmeden de mümkün.
Yeşilden kızıla; bir yara hikâyesi...
***
"Sevilmeyi hiç beceremedim.
Ama o benden bunu başarmamı istemedi.
Sadece yanımda durdu...
Ve ben ilk kez kaçmadım."
Erva Yalın
"Seni sevmek bir mücadele değil.
Sesimi yükseltmem gerekmiyor,
seni tutmam da...
Ben sadece yanındayım."
Çağan Yıldırım
Bazı erkekler sevmeyi bilmez.
O, bana sevilmenin nasıl bir şey olduğunu öğretti.
Ve ben, ilk kez korkmadan sevilmenin ne demek olduğunu öğrendim.
***
devam ediyor 16s önce güncellendi
KIRIK MÜHÜR
@sahra.slnk
Okuma
5
Oy
0
Takip
0
Yorum
2
Bölüm
12
"Bazen geçmiş, kaçtığın her uçuşta seninle birlikte gelir."
Elfida, hayatını bir enkaz gibi geride bırakıp İstanbul`dan New York’a giden o uçağa bindiğinde, geçmişin tozlu sayfalarını tamamen kapattığına inanıyordu. Ta ki yanındaki koltuğa, yıllar önce kalbini ve hayallerini tek bir hamleyle parçalayan o adam, Sıraç oturana kadar.
Gökyüzünün binlerce metre üzerinde, kaçacak hiçbir yerleri yoktu.
İki yabancı, ortak bir geçmişin ağırlığı ve buz gibi bir sessizlikle baş başa kaldıkları on iki saatlik bu uçuşta; ya yılların biriktirdiği nefreti kusacaklar ya da uçak yere indiğinde hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
Bazı yaralar kapanmaz, sadece rotasını değiştirir.
devam ediyor 17s önce güncellendi
Şahidin Bedeli:🔞
@elizara
Okuma
21.9k
Oy
1.7k
Takip
137
Yorum
519
Bölüm
37
(Artı onsekiz icermektedir )"Bırak belimi Ateş," diye fısıldadı, sesi öfkeliydi. "Seninle aynı yatakta nefes bile almak istemiyorum, git başka odada yat."
"Çok yorgunum Esra," dedim, sesim uykusuzluktan boğuk çıkmıştı. "Sabrımı zorlama."
"Zorlarsam ne olur?" diyerek altımda daha da sertçe çırpınmaya, belindeki elimi itmeye çalıştı.
Kafamı omzuna doğru eğdim, doğrudan kulağına doğru net bir sesle konuştum:
"Biraz daha çırpınırsan, seni altıma alırım,"
devam ediyor 18s önce güncellendi
Okyanus ve Güneşi
@selenofilim
Okuma
36
Oy
7
Takip
0
Yorum
2
Bölüm
3
"Bu evlilik... Gerçek bir evlilik mi olacak?"
Sesim kısık çıkmıştı.
Sorunun bu olduğunu anlayınca sırıtmaya başladı.
"Sen nasıl olsun istersin?"
Gözlerimi kırpıştırarak baktım ona.
"Ciddi misin?"
"Ciddiyim."
"Bana bırakıyorsun her şeyi yani?"
"Sana bırakıyorum her şeyi yani."
devam ediyor 1g önce güncellendi
Not Meselesi |TEXTİNG|
@bachiraninkranponu
Okuma
222.88k
Oy
25.7k
Takip
1.49k
Yorum
27.12k
Bölüm
54
Birbirlerine uyuz olan bir ikili düşünün?
İnek bir öğrenci ve deli ruhlu bir kız.
Tarihten 23 aldım.
Çünkü bana yanlış not verildi.
Uyuzun, arsızın ve ukalanın teki olan biri tarafından üstelik!
•☆•°•▪︎☆▪︎•°•☆•
Sadece derslerine odaklanmış inek bir öğrenci. Ve onu fark etmeyen bir kız. İnek diye dalga geçilen, kaale bile alınmayan insanlarda birini sevebilir. Aşık olabilir. Yaralarını sarabilir.
Harun 12/C : Ya incitirsem seni severken?
Kapak tasarımı @nisauthor 🤎🤎çok teşekkürlerrr 🥹🥹
devam ediyor 4s önce güncellendi
Benim Belam
@smy_yvz
Okuma
3
Oy
1
Takip
0
Yorum
0
Bölüm
2
Ben: Her şeyi biliyorum.
(05...): Kimsin?
Ben: Kim olduğumun bir önemi yok. Sırlarını biliyorum.
(05...): Sana kimsin dedim!
Ben: Eben ama sırrını merak etmeyecek misin!?
(05...): Hayır.
Ben: Çok sıkıcısın.
(05...): Boşuna etrafa bakınma ergen. Göremezsin. Ama sana şunu diyebilirim.
(05...): Şakanın nasıl bir şey olduğunu sana tattıracağım. Beklemede kal Başak Kazdal!
devam ediyor 3g önce güncellendi
P.O.A.T (Paranormal Olayları Araştıma Teşkilatı)
@_vltug_
Okuma
8
Oy
6
Takip
2
Yorum
2
Bölüm
3
Yıllar önce neden olduğu hâlâ çözülememiş bir vaka olsa ilk tepkiniz ne olurdu? Aklınızda bazı senaryolar canlanmış olabilir. Bir katilin kim olduğu bulunamadı veya kayıp olan bir kişinin nasıl kaybolduğu gibi senaryolar düşünmüş olabilirsiniz. Peki ben size kendi hikâyemi anlatsam buna inanır mıydınız?
Ben farklı bir bebektim. Bu fark sadece bende yoktu. Bu farklılık dünyanın çoğu yerinde de görülmüştü; tam 15 yeni doğmuş bebekte. Hepimiz aynı gün ve aynı saatte doğmuştuk. Bu neden oldu bilmiyoruz ve sebebini öğrenebilecek miyiz, bunu da bilmiyorum. Ama yapmamız gereken tek şey hayatta kalmak.
Evet, hayatta kalmak. Ben ve 14 yoldaşım hayatta kalmalıydık çünkü bizi yakalayıp üstümüzde deney yapacak bir teşkilat vardı: P.O.A.T, "Paranormal Olaylar Araştırma Teşkilatı". Bizi sadece deney malzemesi olarak görüyorlar. Biz 15 farklı insan ve farklı ülkelerde olabiliriz ama kader bizi bir araya getirecek, bunu hissedebiliyorum. Yollarımız illa bir gün kesişecek. Belki de önceden de kesişmiştir, kim bilir
devam ediyor 5g önce güncellendi
AHRAZ
@adilearslan
Okuma
13.48k
Oy
1.07k
Takip
78
Yorum
91
Bölüm
32
Sessizliğime ses olan, feryatlarıma merhem olan bir adam vardı.
Benimse...
Çığlıklarımı susturan sessizliğim ve o sessizliği kirleten yalanlarım vardı.
O; hem dilsiz, hem sağır.
Bu hikâye; Umutlarına tutunan bir kızın değil, umudun bile sırt çevirdiği bir kalbin hikâyesi...
Sessizliğiyle haykıran,
Gerçeklerden saklanıp
Yalanlara sığınan bir kızın hikâyesi.
Bu...
Zeliş`in suskun çığlığı.
Tamamen hayal ürünüdür, gerçek kişi ve kurumlarla alakası yoktur.
devam ediyor 2g önce güncellendi
Yanlış Pas |TEXTİNG|
@bachiraninkranponu
Okuma
429
Oy
98
Takip
45
Yorum
542
Bölüm
2
Erkek sanılan anonim bir hesaptan futbol yorumları paylaşan Güzin, üniversite fizyoterapi öğrencisidir.
Futboldan kopmak isteyen ama içinde babasını hisseden yetim bir kız.
Ve Türkiyenin en genç yeni yıldız forveti Aziz Çelebi Kepçi. Sahanın Hazerfeni, aranan forvet.
Güzin milli maçlar yaklaştığı için milli kadro hakkında her maç twitler atar. Yetm z oyuncular hakkında eleştirilerde bulunur. Bunların başında ise Kepçi vardır.
Bu eleştirilerden bir patlak verdiğinde sürekli, aynı kullanıcı tarafından linç yorumları almaya başlar.
𓆟
"Sen delirdin mi Çelebi?!"
"Seni bırakmayacağımı sana söyledim Güz."
devam ediyor 2h önce güncellendi
YEDİ KRALLIĞIN GÖLGESİ
@pqnda3445
Okuma
91
Oy
60
Takip
14
Yorum
54
Bölüm
3
Hayat bazen sizi ummadığınız yollarla karşılaştırır. O yollar karanlıktır; eğer ışığı bulamazsanız kaybolup gidersiniz. Ben mi? Ben çoktan ışığımı kaybedip o karanlığa hapsolmuştum.
Bedenimi bir hastalık gibi ele geçiren o gizemli, siyah çatlaklarla boğuşurken hayatımın en büyük karanlığıyla o uğursuz dolunay gecesinde yüzleştim.
Yüz elli yıl önce insan krallığının Kızıl Taş`ı çalarak diğer tüm ırkları büyülü bir kalkanın ardına hapsedip "canavar" ilan ettiği bu dünyada, efsaneler bir gecede gerçeğe dönüştü. Bu hayatta tutunduğum tek insan olan en yakın arkadaşım Maria’nın, aslında Kurt Krallığı’nın mühürle gizlenmiş güçlü bir varisi olduğunu o gece öğrendim. Ve o gece, kalkanların gevşediği o dolunayda, Maria gözlerimin önünde kaçırıldı.
Şimdi önümde ucu bucağı görünmeyen kızıl bir portal ve ardında canavarların sürgün edildiği o yasak kıta, Avelero var. Maria`yı orada bırakamazdım. Onu kurtarmak adına, hiçbir şey bilmediğim o tehlikeli dünyaya adım atmaktan başka çarem yoktu.
Yüz elli yıllık bir tiranlığın, mühürlerin ve kadim sırların ortasında, ışığını çoktan kaybetmiş bir kız tek başına yedi krallığın kaderini değiştirebilir miydi? Yoksa o karanlığın içinde ebediyen kayıp mı olacaktım?
🌖
Küçükken çevremdeki insanlar beni hep anneme benzetirdi.
Oysa bilmiyorlardı.
Onunla uzaktan yakından benzemiyorduk.
Annem her zaman ışıktı.
İnsanlara ışığıyla yol gösterirdi.
Bense sadece karanlıktım...
📖 İlk iki bölüm yayındadır. Yeni bölümler 20 Haziran`da paylaşılacaktır.
Hepinize iyi okumalar. 🤍
devam ediyor 2h önce güncellendi
LAL GELİN 'YAKINDA!'
@matmazellyaziyorr
Okuma
116
Oy
11
Takip
26
Yorum
11
Bölüm
2
Kusuru bir insanın bedeninde aramak en büyük kusurlardan biridir.
Görünüşü kusursuz olan, ama kalbi kusurlu olanı neyler ki insan?
Kusurumu kusursuz bir şekilde gizledim utandım, çekindim. İnsan kusurlu diye utanır mı? Ben utandım.
Ama ne vardı bilir misiniz? Kusursuz bir adama aşık oldum...
Avucumun içinde fırlattığım zar, ya altıya altı olup kazanacaktım, yada bir de üç olup kaybedecektim.
Başlangıç tarihi ; 07.03.2025
@Tüm haklar şahsıma aittir, çalıntı kopyalama işlemi ile yasal işlem başlatılacaktır.
tamamlandı 2h önce tamamlandı
Erkek Bacı | Texting | TAMAMLANDI
@herturden.kitaplar
Okuma
1.04k
Oy
477
Takip
20
Yorum
471
Bölüm
16
Arkadaşların sana taktıkları lakabı fazla ileri kullanmaya başlamıştır..
(Kitap baş erkek karakterin anlatımı)
Soner: Arkadaşlar ben erkeğim??
★
Süveyda & Soner
Gülsüm & Alper
Not: Kitle kazanıp asıl kitabım olan Işıkları Söndürseler Bile`ye okur kazanmak için bu kitabı yazıyorum.
Bölümlerin çoğu mesajlaşmadır, sadece robot gibi durmasın diye bazı mesajlarda Soner`in düşüncelerini de yazacağım♡
devam ediyor 3h önce güncellendi
KIRIK PUSULA
@kaminya
Okuma
35.29k
Oy
3.55k
Takip
1.05k
Yorum
3.56k
Bölüm
19
"Hazır ol gelin hanım... En fazla bir saat sonra evleniyoruz.
Ve karım olduğun andan itibaren sana ağlamayı yasaklıyorum...
Çünkü sana hiç yakışmıyor."
Bir gün, tanımadığı bir adamla evlenmek zorunda kalacağını söyleseler, gülüp geçerdi...
Ama kader, Lavinia`yı tam da bu noktaya sürükledi.
Kırık pusula... ve kırk bir günlük bir oyun.
Gerçek suçlu kim? Kim hayatta kalacak, kim yok olacak?
Her sayfa, sırları bir bir ortaya çıkarıyor.
Ve unutma: Ölüm Çiçeği`nin laneti, seni izliyor...
"Kırık pusula seni karanlığa sürüklerken, Ölüm Çiçeği kaderini belirleyecek."
Varlığı, annesi için hiçlikten ibaret olan tüm kız çocuklarına...
devam ediyor 3h önce güncellendi
Bir tesadüf değildin. (TAEKOOK)
@medinebakiss
Okuma
82
Oy
16
Takip
4
Yorum
19
Bölüm
4
“Aşığım sana!”birden arkasını dönüp öfkeyle haykırdı.
“Anlamıyor musun ?! Senin yüzünden kafayı yiyorum! Senin yüzünden rastgele bir adamı öldürecek raddeye geliyorum!”
Söylediklerini idrak edemeyen beynim yüzünden affalamış ona bakıyorken o ise bağırmaktan nefes nefese kalmıştı, benden bir tepki bekliyordu.
“Ne?” diyebildim o an sadece.
“Deli gibi aşığım sana Jeongguk! Uğruna siktiğimin Paris’indeki tüm adamları öldürebilecek kadar aşığım sana!”
devam ediyor 3h önce güncellendi
ARAFTA YAZILAN KADER
@bengi_ysr8
Okuma
88
Oy
27
Takip
12
Yorum
51
Bölüm
5
İki düşman bölge liderlerinin savaşı ne zaman sona erecekti?
Peki bu savaşta kim kazanacaktı?
Yıllardır odasına kapalı bir kız yıllar sonra odasından çıkartılırsa ne olacaktı o biliyor muydu babasının düşmanı ile
karşılacağını bilmiyordu ki
babası için yaptığı şeyde düşmanının sırrını öğreneceğini
o karşılaşmanın tesadüf
olmadığını bundan sonra düşmanın hayatının içine
girecek olacağını bilmiyordu.
Yada babasının düşmanı
biliyor muydu?
düşmanının kızıyla aslında tesadüfen karşılaşmadığını onu bir sır için arafta bırakarak ne yapacağını bilmeden ikilemde
kalacağını onu hayatının içine alacağını ve bilmeden onu koruyacağını zarar bile
veremeyeceğini bilmeden
onunla karşılacağını...
devam ediyor 4h önce güncellendi
Sadece Anlaşma
@lodoss
Okuma
10
Oy
4
Takip
0
Yorum
0
Bölüm
1
Lise aşkı ile başladıkları ilişkiyi bitttirip. Yıllar sonra bir hastanede anlaşmalı evlilik kararı alması ve adamın gerçek hayatına , hiç görmediği yüzünü görmesi ile başlayan bu hikayenin sonu nasıl bitticek?
~ece
devam ediyor 4h önce güncellendi
KARANLIĞIN VARİSİ
@nazlidemirdemirele
Okuma
636
Oy
312
Takip
9
Yorum
142
Bölüm
16
Ela Yıldız, sıradan bir hayat yaşadığını sanıyordu. Ta ki yanlış gecede, yanlış yerde, yanlış adamla karşılaşana kadar
Karan Efe Arslan...
Şehrin karanlık yüzünü yöneten, adı fısıltıyla anılan adam. Soğuk,tehlikeli ve ulaşılamaz biri. Güveni yoktur , merhameti ise asla...
Sırlar, ihanetler , düşmanlar ...
Bu hikayede kimse masum değildir. Ve bazı aşklar, kurşundan daha ölümcüldür...
devam ediyor 4h önce güncellendi
Karanlığımdaki ışık
@gece_bizimle
Okuma
3
Oy
2
Takip
1
Yorum
5
Bölüm
1
KARANLIĞIMDAKİ IŞIK
Bazen insan ölmekten korkmaz.
Çünkü yaşayacak hiçbir şeyi kalmamıştır.
Mira, kanser olduğunu öğrendiği gün yalnızca sağlığını değil, geleceğini de kaybetti. Arkasında onu bekleyen bir aile, tutunacağı bir dost eli ya da uğruna savaşacağı bir hayal kalmamıştı. Bu yüzden her şeyi geride bırakıp Rusya`ya gitti.
Ölümü beklemek için.
Fakat kaderin onun için farklı planları vardı.
Rus mafyasının korkulan lideri Dmitri Volkov; merhametin zayıflık, sevginin ise tehlike olduğuna inanıyordu. Hayatı boyunca korku salmış, kalbinin etrafına aşılması imkânsız duvarlar örmüştü.
Ta ki onu görene kadar...
Bir güvenlik kamerasının bulanık görüntüsünde, gözlerinde sessiz bir veda taşıyan genç kadını.
Dmitri, ilk kez birinin acısını kendi içinde hissetti.
Ve Mira, farkında bile olmadan karanlık bir adamın dünyasına adım attı.
Biri ölmek için gün sayıyordu.
Diğeri ise çoktan ruhunu karanlığa gömmüştü.
Ama bazen en karanlık gecelerde doğan bir ışık, iki kırık kalbin kaderini sonsuza dek değiştirebilir.
Peki aşk, ölümden daha güçlü olabilir mi?