[ sevgi ] - Etiketin'de Kitap Listesi
devam ediyor 34dk önce güncellendi Sil Baştan/Gerçek ailem
@_dalya_
Okuma
16.49k
Oy
1.61k
Takip
174
Yorum
319
Bölüm
26
Çaresizlik... Belki de bu hayatta en utandığım duygu çaresizlikti. En dipte olmak benim için garip değildi. Alışkındın en dipte olmaya ama dipte olmak bir o kadarda yabancı geliyordu. Güçlü olmak bir zorunluluktu benim için. İstemediğim bir yerde asla durmam. Beni istemeyini bende istemem
devam ediyor 40dk önce güncellendi MEKTUBUN ARDINDAN
@umudun_rengi00
Okuma
897
Oy
206
Takip
26
Yorum
53
Bölüm
11
Bir mektup... Bir kumarhane... Ve tehlikenin gölgesinde yalnız bir genç kadın. Ceylan, genç ve kırılgan bir kadın, annesinden aldığı gizemli bir mektubu Vurgun Kaya`ya ulaştırmak için tehlikeli bir kumarhaneye girer. Elindeki mektubu teslim etmek için girdiği bu dünyada, tanımadığı ve korkutucu güçlerle karşı karşıya kalır. Artık her adımı ölümle dans, her nefesi gerilim dolu... Mektubun içeriğini bilmemektedir ve tek amacı, emanetini güvenle ulaştırmak ve buradan sağ çıkmaktır. Ama bu gece, basit bir görev sandığı şey, hayatını değiştirecek olayların zincirini başlatır. Kim dost, kim düşman? Hangi bakış gerçek tehdidi gizliyor, hangisi sadece bir oyun? Ceylan`ın hikayesi, güç, korku ve cesaret arasındaki mücadeleyi, genç bir kadının tehlikeli dünyalarla başa çıkmaya çalışmasını ve kendi sınırlarını keşfetmesini anlatır. Bu hikaye Ceylan ve Sungur`un hikayesi. Av ve avcının.
devam ediyor 4s önce güncellendi KIRMIZI KART
@kavera
Okuma
121
Oy
35
Takip
2
Yorum
2
Bölüm
11
KIRMIZI KART “Bir sır, bir nişan ve yarım kalan bir hikâye…” Alara Derin ve Karan Demir. Biri güvenini kaybetti. Diğeri sevdiği kadını. Peki ya ikinci bir şans ikisi için de hâlâ mümkünse?
devam ediyor 5s önce güncellendi Abimin Arkadaşı
@sehirdekisaklisir
Okuma
7.8k
Oy
769
Takip
90
Yorum
702
Bölüm
47
Türkiye derecesi yapıp okulun çatısından sis bombası patlatırsanız ne olur? Müdür delirir. Aileniz okula çağrılır. Ve sessizliğiyle insanın kanını donduran abinize yakalanırsınız. Ben Ada Soydemir. Kapıları hiç kilitlenmeyen bir sitede, birbirinin hayatına fazlasıyla karışan insanlarla büyüdüm. Aynı sofralarda oturduk, aynı bahçelerde kavga ettik, aynı yaz akşamlarında birbirimizin yaralarını sardık. Sorun şu ki… Bazı insanlara fazla yakın büyümek, bir noktadan sonra tehlikeli olmaya başlıyor. Çünkü çocukken “abi” dediğiniz biri, yıllar sonra kalbinizin ritmini bozabiliyor. Hele ki o kişi, abinizin en yakın arkadaşıysa. Ve mahallede herkes birbirini tanıyorsa… Hiçbir his uzun süre saklı kalmıyor. Aile baskısı, gençlik kaosu, kırık gururlar, mahalle dedikoduları, arkadaşlıklar ve yanlış kişiye aşık olmanın felaket sonuçları… Çünkü bazı sınırlar çizilmek için değil, aşılınca ortalığı yakmak için vardır.
devam ediyor 9s önce güncellendi BİR ÖMÜR
@eminesefiloglu280
Okuma
17
Oy
4
Takip
0
Yorum
4
Bölüm
3
Aşiret kitabı İnatçı dediğim dedik kadın ve erkek karakter Açıkçası çok iyi bir açıklama olmadı baya da saçma oldu ama bir bölüm okuyun sadece olur muuu
devam ediyor 10s önce güncellendi ZİRVE KARA
@emresx
Okuma
990
Oy
375
Takip
73
Yorum
369
Bölüm
7
​12 yaş. O yaştan geriye kalan tek şey, göğsüne mühürlenen bir kurşun iziydi. ​Babası, karanlık bir gecenin tam kalbinde katledildiğinde, Ada Çelik`in hayatı küle döndü. Ancak o küllerin arasından bir intikam ateşi doğdu; zehirli bir yemin. O, yalnızca bir hedeften ibaretti: Yıkım. ​Şimdi geri döndü. ​Hedefinde, babasının ölümünün üzerindeki perdeyi tutan, yalan üzerine kurulu bir imparatorluk var: Zirve Holding. Ve o imparatorluğun tepesinde, Ada`nın kalbine giden tüm yolları kapatan, buz gibi bir varis duruyor: ​Sarp Kara. ​Soğukkanlı, karizmatik ve tehlikeli. O, Kara`nın en parlak ve en keskin gölgesi; babasının acımasız yöntemlerini modernleştiren, zeki bir lider. ​Ada, attığı her adımı ezberlediği bu oyunda, Sarp`ın giderek artan merakı ve delici bakışlarıyla karşı karşıya. Nefret, hesaplaşmanın tek yakıtıyken; arzu, beklenmedik bir mayın tarlası oluyor. O, öfke ve çekimin kesiştiği o tehlikeli, ince çizgide yürüyor. Güvenmek, yeniden ihanet etmektir, ama bu yolda yalnız kalmak, yıkıma davetiyedir. Kendi geçmişinin gölgeleriyle de yüzleşmek zorundadır. ​İhanet. Tutku. İntikam. ​Bu kez sadece bir kalp kırılmayacak. Bu kez, Ada`nın ateşi, Kara ailesinin Zirve diye adlandırdığı o imparatorluğu, temelinden sarsacak. ​Çalınan hayatların bedeli, ne kadar Kara olabilir? ​“Bu eserin tüm telif hakları yazara aittir. İzinsiz kullanılması hâlinde hukuki takip yapılacaktır.”
devam ediyor 12s önce güncellendi RUH YANSIMASI
@kumsallardagezen12
Okuma
1.18k
Oy
567
Takip
53
Yorum
61
Bölüm
22
İki farklı bir ruh iki farklı bir insan. Ama tek bir beden. 🪞 ⚰️ 🪞 Ölüm yeni bir yaşamı belirledi. Yalan büyük bir ihaneti koynunda büyüttü. Acı kimliksizliğe bürünüp onu sahte bir bedene hapsetti. Gerçekler silik bir imgeden ibaret olarak kaldı. Yalanlar bir hayatı şekillendirdi. Hiç kimse istediği bedende değildi. Hiç kimse gerçeği köreltemezdi.
devam ediyor 24s önce güncellendi Son Başlangıç: İlk Adım
@daylightt_7
Okuma
15
Oy
3
Takip
1
Yorum
1
Bölüm
5
Ejderhalar yıkım getirenlerdi. Azuritler yok olanlar. Cadılar yalnızca kendi çıkarlarını düşünenlerdi. Orklar hilekârlıkta ustalaşmıştı. Elfler yarım bırakanlardı. Kalsenler dışlananlardı. Ve büyücüler… Dengeyi korumaya çalışanlardı. En azından… Yüzyıllardır anlatılan hikâyeler böyle söylüyordu. Peki ya gerçekler anlatılanlardan farklıysa? Peki ya geçmiş, huzurun değil; yalanların üzerine kurulduysa? Bilinmeyenler, kadim sırlar, dostluklar, ihanetler, savaşlar ve unutulmuş gerçekler… Herkes zirveye ulaşmak isterken, kimse kartları kimin dağıttığını sorgulamıyordu. Çünkü bazı sırlar gün yüzüne çıkmamalıydı. Ve bazı yanlışlar… Ancak bedeli ödendiğinde telafi edilebilirdi. Her son yeni bir başlangıçtır. Ve ilk adım… Çoktan atılmıştı.
devam ediyor 1g önce güncellendi Seni Tanımadan Sevdim
@zankaa
Okuma
35
Oy
9
Takip
2
Yorum
61
Bölüm
9
Her gün bir huzur evine gidip hiç tanımadığı bir kadına kitap okuyacak kadar iyi kalpli biri var mıdır sizce? Böyle biri varsa o sevgiyi hak edecek bir başkası peki... Onlar kim mi? ANONİM ve LEYLİM hadi siz de bizimle gelip öğrenin..
devam ediyor 1g önce güncellendi Rus Mafyası
@gecenin_yldz589
Okuma
629
Oy
134
Takip
24
Yorum
70
Bölüm
8
Arkadaşının gazına gelip hiç tanımadığım birine mesaj atar . peki ya mesaj atığı adamın Rus mafyası olacağını nerden bilebilir ki .............. Siz; aklım sende kalıyor gözden uzak olunca Siz; omuzunda uyusam tüm ömrüm boyunca Siz; kaderime ağladım , tükendi genç çağlarım Siz; bırak eskisi gibi olalım Siz; Allah özelini,güzelini yazsın alnıma Siz; onu bulduğumda mutluluktan geldi ağlama Siz; sonu çabuk olur umut olur hiç korkmayasın Siz; çünkü varlığınla , yokluğunla sen harikasın 0535*******; chto za chush` ty nesesh` ? ( ne saçmalıyorsun?)
devam ediyor 1g önce güncellendi İki Yalnız Bir Aşk
@1_smeyye
Okuma
30.47k
Oy
2.23k
Takip
223
Yorum
406
Bölüm
46
Küçük bir mesaj sayesinde adam sevmeyi kadın ise sevilmeyi öğrenmişti. Adam Yüzbaşı kadın ise doktordu, kadının doktor olması belki kaderiydi bilinmez ama Yüzbaşının kaderi daha onbeş yaşındayken başlamıştı ve seçilmişti. . . . (ASKER KURGUSU umarım beğenirsiniz) . . .
devam ediyor 1g önce güncellendi Kırık kurşun
@yazarsiaa
Okuma
662
Oy
105
Takip
11
Yorum
124
Bölüm
29
Telefonuma baktım; saat neredeyse ikiye geliyordu. Babamdan hâlâ ne bir arama ne de bir mesaj vardı. Tam o an, sessizliği yırtarcasına telefon çalmaya başladı. Ekranda "Babam" yazıyordu. Hiç düşünmeden açtım. ​"Alo? Baba, neredesin? Seni çok merak ettim... Baba?" ​Ama karşıdan gelen ses babama ait değildi. Soğukkanlı, ama belli belirsiz aceleci bir adam sesiydi: ​"Alo, merhabalar. Mara Hanım`la mı görüşüyorum?" ​Bir an nefesim titredi. Bu kadın da kimdi? "Evet, benim. Siz kimsiniz?" ​Kadın derin bir nefes alıp sakin bir tonla konuştu: "Öncelikle sakin olun... Ben babanızın doktoruyum." ​Sözleri beynimde bir anda çarpıştı. "Ne? Ne doktoru? Babama ne oldu? Neredesiniz?" ​"Mara Hanım, lütfen biraz sakin olmaya çalış-" ​"Ne sakinliği? Ne oldu babama, söyleyin!" ​Kadın sesi biraz daha netleşti: "Ben Doktor Serkan. Babanız bir trafik kazası geçirdi. Şu anda hastanedeyiz. Durumu... iyi. Endişelenmeyin, size haber vermem gerekiyordu." ​O an dünya ayaklarımın altından çekildi. "Durumu iyi" demişti ama ya iyi değilse? Ya bir şey olursa? Babam... benim her şeyimdi. Onu kaybetme ihtimalini düşünmek bile içimi paramparça ediyordu. ​Telefondan tekrar ses geldi: "Mara Hanım, orada mısınız?" ​Sesim titredi, boğazım düğümlendi: "E-evet... buradayım. Geliyorum. Hemen geliyorum." ​Telefonu kapattım. Ellerim titriyordu, nefesim düzensizdi. Bir anlığına dünyam kararmış gibi hissettim... ama tek bildiğim, babama ulaşmam gerektiğiydi.
devam ediyor 1g önce güncellendi SIR KADAR YAKIN (TEXTİNG)
@lavin_e_b
Okuma
9.18k
Oy
1.29k
Takip
86
Yorum
728
Bölüm
26
" Ben sevmeyi de sevilmeyi de senden öğrendim Meleğin Kızı..." Birce`ye aniden bir mesaj gelir Gelen mesaj anonimdir Hayatı değişir Bakalım bu değişikliğe sebep olan kim...
devam ediyor 2g önce güncellendi SEVMEYİ BECEREMEM
@zifiridusmeya11
Okuma
1.49k
Oy
121
Takip
34
Yorum
95
Bölüm
11
-Nasıl yani şimdi biz evlenince çocuk da mı gelecek? "... Doğa" diye kızarıp bozardı Emre masanın ortasında.Sultan annemler delicesine gülüşüyorlardı. Hayır bir acayiplik mı vardı da ben mı göremiyorum? 🤍🤍🤍 Bu küçük yaşımla "evlen "dediler bana. Ne sanıyolardı ki? Yalnız büyüyen birinden ne bekliyorlardı ki?Bununla mı çözülecekti her şey? Alışırmışım, öğrenirmişim... Öyle dediler acımadan.
devam ediyor 2g önce güncellendi Azêm..
@zadezz
Okuma
2.37k
Oy
226
Takip
17
Yorum
38
Bölüm
30
Azêm şimdilerde yalnız bir adam...ama aslında yıllardır sevilmek için çırpınırken büyümek zorunda kalan bir genç. Artık tamamen bittiğini ve yalnız kaldığını düşündüğü anda hayat ona yepyeni deneyimler kazandıracak bir sürpriz yapıyor.
devam ediyor 2g önce güncellendi Yalnız Değil Sensiz
@nila_2025
Okuma
1.56k
Oy
779
Takip
21
Yorum
857
Bölüm
21
Bazı yaralar dua ile kapanır, bazı yollar ise sadece nasiple yürünür." Hayatı bir başkasının feda ettiği nefesle başlayan Ecre Akdağ; mahalle fırınından yükselen o sıcak ekmek kokusunu, dualarına karışan gözyaşlarıyla birleştirip kendine hüzünden ama mağrur bir dünya kurmuştu. Annesinden miras kalan o sessiz sızıyı kalbinde bir inci gibi taşıyan bu genç kız, hayatının en çetin imtihanına doğru sürüklendiğinden habersizdi. Mübarek günlerin eşiğinde başlayan o meşum fırtına, sadece mahremiyetini değil, sığındığı tüm güven limanlarını da sarsmak üzere... Aynı gökyüzünün altında, aynı dualarda buluşan; Ecre’nin sessizliğini bir bakışıyla anlayan gözü kara Ela, pişmanlığıyla olgunlaşan Emir ve her fırtınada bir ayetin ferahlığına tutunan Eda... Bu sıcacık mahallede, şimdi hepsi bir imtihanın eşiğinde. Fakat bu hikâyede şer sadece dışarıdan gelmiyor. Dost maskesi takmış bir elin haset dolu sinsi planları, Ecre’nin yoluna mayınlar döşerken; karanlık bir numaranın ardındaki meşum gölge, genç kızı bir uçurumun kenarına sürüklüyor. En yakınındakinin kalbinde büyüttüğü o gizli düşmanlık mı, yoksa dışarıdaki bilinmezlik mi daha tehlikeli? İşte tam o karanlığın kalbinde, sessiz bir feryada cevap gibi doğuyor Ali. Ali; sevgisini kelimelere değil, Ecre’yi her türlü kötülükten sakınan o vakur korumasına sığdıran, sessizce yanan bir kandil. O, Ecre’nin en zayıf düştüğü anlarda hem bir kalkan hem de bir sığınak oluyor. İhanetin soğuk nefesiyle, Ali’nin sarsılmaz korumasının çarpıştığı bu meydanda; silah sesleri dualara karışıyor. Mahalle kültürünün o samimi dokusundan, ıssız yolların tehlikeli gizemine uzanan bu yolculukta; Ecre asıl sığınağının neresi olduğunu keşfedecek. Sevginin en temiz ve en güçlü halini, dostluğun en kara gününü ve imanın o her şeyi kuşatan iyileştirici gücünü hissetmeye hazır mısınız? "Çünkü sevgi; sevdiğinin yoluna gül dökmek değil, o yolun dikenlerini yalın ayak toplayabilmektir." Not:İlk kitabım yazım hataları varsa kusura bakmayın.
devam ediyor 2g önce güncellendi EFSER GERÇEK AİLEM
@nisanur_222
Okuma
3.99k
Oy
543
Takip
126
Yorum
224
Bölüm
12
Bazı yaralar vardır. Kapanmaya yüz tutan kapanmayan ve iz tutan yaralar bu 3 yara da bende var hepsi. 17 yıl kolay değil 17 yıl ben 17 yıl boyunca canavar bir ailede büyüdüm. Yanlış onlar beni büyütmediler ben büyümek zorunda kaldım. 17 yıl boyunca çektiğim acılar hepsi boşuna mıydı? Ben 17 yıl boyunca çektiğim acıyı tek başıma çektiğimi sanıyordum. Hâlbuki hiç tanımadığım ikizim Efe Saygın Efe de 17 yıl boyunca çektiğim acıların aynısını kalbinde yaşıyormuş. Bana bu acıları yaşatan hiç kimseyi affetmiyeceğim ama kendim için değil ikizim diğer yarımda bu acıları hissettiği için. "Abinim kızım ben senin abinim"Alp "Tabiki de sana akıl vericeğiz abiyiz biz abi" Sarp "Kim ne diyor sen abilerine karşı mı geliyorsun çiçeğim abiyiz biz abi" dedi. Doğu Diğerlerinin bir şey demesine izin vermeden bağırdım. "YETER! NE ABİYMİŞ. EYY GÜZEL ALLAH`IM BEN SENDEN BİR TANE İSTEDİM 6 TANE İSTEMEDİM Kİ"
devam ediyor 2g önce güncellendi Gecenin Ucunda
@my_lore
Okuma
10.19k
Oy
632
Takip
113
Yorum
59
Bölüm
143
Siz hiç taksiye yolcu olarak binip şoföre aşık olarak indiniz mi?
devam ediyor 2g önce güncellendi Ömürlük Ferman
@hayalperestanka
Okuma
74
Oy
39
Takip
11
Yorum
20
Bölüm
6
Geçmişini bilmeyen geleceğini yaşayamaz
devam ediyor 2g önce güncellendi Sanrılar Mabedi
@mnl.dr
Okuma
1.44k
Oy
663
Takip
16
Yorum
72
Bölüm
20
(Gerçek ailem kurgusudur!) Her şey büyüdüğü ailesini kaybetmesiyle başladı. Önce adı, sonra kimliği duyuldu. Biyolojik ailesi kızlarının peşine düşerken unuttukları detay abilerinin kızı istemediğiydi. Minel Naz Kumray, Kumray varisi iken Karmil kızı olduğunu öğrenirse neyi seçecek?
devam ediyor 3g önce güncellendi Temel ihtiyaç gibi müzik
@kitaplarafisildaya
Okuma
241
Oy
173
Takip
8
Yorum
131
Bölüm
6
Selamm, çok güzel bir tema buldum. Şarkıların verdiği Vibe a göre şiir yazıyorumm
devam ediyor 3g önce güncellendi MOLA POTADA
@okyanusbegonyasi
Okuma
2.06k
Oy
239
Takip
26
Yorum
704
Bölüm
20
Nil Tiryal üniversite ikinci sınıf bir organizatördür. Yaklaşan spor festivali için de birtakım hazırlıklara girişip yine kendi düzeniyle ilerleyeceğini düşünmektedir ama hayat aynı fikirde değildir ve okulun popüler basketbol kaptanı ile iş birliği yapması gerekir.
devam ediyor 3g önce güncellendi BEDEL
@gizemliyazardemir0
Okuma
103.14k
Oy
9.28k
Takip
1.19k
Yorum
4.25k
Bölüm
42
İnsanların hatası yüzünden ödenen bir bedel olabilir miydi insan? ... "Sen benim için bedel değil şükür sebemimsin." Adam bunları dışından söylemeyi isterdi. ...
devam ediyor 3g önce güncellendi KİTAP KAFE
@dilarad070512
Okuma
0
Oy
0
Takip
1
Yorum
0
Bölüm
1
Sıcak ve birbirini tanıyan bir mahalleye çocukluk hayalini gerçekleştirmek isteyen bir kadının mahalleye kitap kafe açmasıyla birlikte mahallede yaşanan olaylar ve kadının yaşadığı olayları anlatır.
devam ediyor 3g önce güncellendi Penceremden aşk
@nisnis_
Okuma
5
Oy
2
Takip
1
Yorum
1
Bölüm
2
Çocukluktan beri komşu olup birbirlerine açılamayan Selen ve baranin hikayesi
Loading...